واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم
سرخط خبرها

رییس قوه قضاییه: ایران قوی، آمریکا را مایوس می‌کند

  • کد خبر: ۵۱۸۶۷
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
رییس قوه قضاییه: ایران قوی، آمریکا را مایوس می‌کند
رییس قوه قضاییه گفت: ‌تنها راه برخورد با استکبار را نسخه رهبر انقلاب یعنی ایران قوی می‌دانیم و آنچه آمریکا را مایوس می‌کند این قوت ایران اسلامی است.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه و مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر، در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزود: آمریکای سال ۳۲، امروز به مراتب ضعیف‌تر شده است. رسوایی که امروز آمریکایی‌ها در غرب به بار آوردند رسوایی است که با هیچ چیز پوشیده نمی‌شود و این رسوایی روز به روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: در این شرایط نشان ذوق زدگی برای مذاکره با آمریکا امری سخت نادرست و خطاست و بزک کردن آمریکا بعنوان امریکای خوب و بد، امر خطایی است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: ظلم و خوی استکباری جمهوری خواه و دموکرات نمی‌شناسد و جمهوری اسلامی امروز بیش از هر زمانی در منطقه و کشور از قدرت برخوردار است.

وی بیان داشت: تنها راه برخورد با استکبار را نسخه رهبر انقلاب یعنی ایران قوی می‌دانیم و آنچه آمریکا را مایوس می‌کند این قوت ایران اسلامی است.

رئیسی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به داشتن مولفه هایمان در جایگاه عزت و اقتدار قرار داریم که این عزت باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه آنچه پالس ملت و جنبش دانشجویی ماست پالس مقاومت و ایستادگی و دفاع از مردم است، گفت: موضع شهید فخری زاده‌ها و شهید سلیمانی‌ها پالس ملت ایران است و اگر بخواهیم از شهید فخری زاده ترجمانی کنیم باید بگوید چهره و نماد خنثی سازی تهدید‌ها و تحریم هاست.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: در ارتباط با مسئله دولت الکترونیک یا دادرسی الکترونیک کار‌هایی که از قبل انجام شده بود در این دوره سرعت بیشتری گرفت. ۱۴۰۰ اتاق الکترونیک تشکیل و بیش از ۳۰ سامانه جدید راه اندازی شد.

وی ادامه داد: دستورالعمل ابلاغی مرتبط با سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها تنها یک دستورالعمل نبود. این دستورالعمل رونمایی و اعلام شد و برای آن سازوکار تعیین گردید. این دستورالعمل در تمام کشور در حال فعال شدن است.
رئیسی خاطرنشان کرد: ضدیت با استکبار و استعمار، رمز عزت ماست. در شرایط فعلی، هر نوع ذوق زدگی برای رابطه با آمریکا خطاست. آمریکای امروز به مراتب ضعیف‌تر از ۱۶ آذر سال ۳۲ و یا چهار سال پیش است و  آنچه دشمن را به عقب‌نشینی وادار می‌کند، قوی شدن ایران اسلامی است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: پیگیری پرونده دانشگاه الزهرا (س) در ده ونک را به وزارت دادگستری واگذار کردیم. یک طرف موضوع، دولت است و فرصتی تعیین شده تا دولت مسئله را حل کند ما هم وفق قانون پیگیری می‌کنیم.
 
رییسی گفت: اجرای سند تحول از روز تصدی مسولیت بنده، آغاز شده است. ابلاغ بیش از ۷۰ دستورالعمل و بخشنامه وانجام اقدامات تحولی در راستای اجرای سند تحول بوده است. نسخه ارتقا یافته سند تحول، به زودی منتشر می‌شود. هم و غم من اجرایی شدن این سند تا پایان دوره ۵ ساله است.
وی ادامه داد: درخصوص حوادث آبان ۹۸، در رسیدگی به پرونده ها، بین اعتراض و اغتشاش در «عمل»، فرق قائل شدیم. کمیته ویژه دستگاه قضایی برای رسیدگی به حوادث آبان ماه که از همان ابتدا تشکیل شد، همچنان در حال پیگیری و رسیدگی به قصور و تقصیرهاست. عدم اعلام در این زمینه به معنای عدم اقدام نیست.

منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->