لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

با روش جدید هک واتساپ آشنا شوید

  • کد خبر: ۵۱۳۳۸
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
  • ۱
با روش جدید هک واتساپ آشنا شوید
یک هک خطرناک واتساپ به مهاجمان اجازه می‌دهد که به تمام پیام‌های کاربران دسترسی پیدا کنند و با استفاده از حساب آن‌ها، گفت‌وگوهای خصوصی افراد دیگر را هم سرقت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - این حمله به هکرها اجازه می‌دهد که به عنوان یک دوست ظاهر شوند و به حساب شخصی کاربران دسترسی پیدا کنند. اگر با این روش اطلاعات یک حساب در اختیار مهاجمان قرار بگیرد، آن‌ها می‌توانند با استفاده از آن به افراد دیگر نیز حمله کنند. در حقیقت چنین حمله‌ای علاوه بر کاربر اصلی، افراد بیشتری را درگیر می‌کند و به مخاطبین او نیز آسیب وارد می‌کند.

 

در این حمله از یک روش ساده اما قدرتمند برای دسترسی به حساب کاربران دیگر استفاده می‌شود. با این حال مقابله با آن بسیار ساده‌تر است: به هیچ عنوان کد تأیید شش رقمی واتساپ را در اختیار فرد دیگری قرار ندهید. علاوه بر این، می‌توانید از احراز هویت دو مرحله‌ای هم استفاده کنید.

 

این حمله جدید با دسترسی مهاجم به حساب یک کاربر آغاز می‌شود و می‌تواند به فهرست مخاطبان دسترسی پیدا کند. اگر شما در این فهرست قرار داشته باشید، هکر برای شما پیام ارسال می‌کند. به تصور شما این یک پیام عادی از دوست یا اعضای خانواده شماست و به آن شک نمی‌کنید.

 

در این هنگام احتمالا یک پیام حاوی کد تأیید شش رقمی واتساپ را دریافت می‌کنید که برای ورود به حساب یا تغییر در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت دریافت چنین کدی، تلاش مخفیانه مهاجم برای تبدیل حساب تمام افراد موجود در فهرست مخاطبان کاربر اصلی به اکانت تجاری است.

 

پس از ارسال این کد، هکر که خود را دوست شما جا زده، به ارسال اشتباهی کد اشاره کرده و می‌خواهد این کد شش رقمی را برای او ارسال کنید. اگر چنین کدی را برای این مهاجم بفرستید، حمله موفق بوده و هکر به حساب شما دسترسی پیدا می‌کند و شما دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت.

 

حالا حساب شما به همراه فهرست مخاطبان در اختیار فرد مهاجم قرار می‌گیرد و دوستانتان چنین حمله‌ای را تجربه می‌کنند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که کد تأیید شش رقمی واتساپ را برای هیچ کاربر دیگری ارسال نکنید. حتی اگر کاربری شماره فرد دیگری را به اشتباه وارد کرده باشد، می‌تواند چنین کاری را با شماره درست امتحان کند و نیازی به دریافت کد تأیید از شما نخواهد داشت.

 

منبع: دیجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Yekta
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
سلام
ببخشید این هکر اسمش پارسیا هست؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->