کارگاه تولید همبرگر تقلبی در توس مشهد پلمب شد (۴ مرداد۱۴۰۳) وزارت صمت: مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است رکورد مصرف برق کشور شکسته شد (۴ مرداد ۱۴۰۳) قیمت موبایل‌های سامسونگ و شیائومی (۴ مرداد ۱۴۰۳) بوی کهنگی پوشاک تاناکورا، تولیدکننده داخلی را خفه کرد | پُزِ کهنه طلا و سکه امروز در مشهد چند قیمت خورد؟ (۴ مرداد ۱۴۰۳) قانون سامان‌دهی مسکن چه تاثیری بر بازار گذاشته است؟ قطع برنامه‌های عادی صداوسیما برای اعلام هشدار نارنجی هواشناسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۴ مرداد ۱۴۰۳) | قیمت‌ها افزایش یافت قیمت‌ها در بازار خودرو‌های داخلی افزایشی شد (۴ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش ۱ تا ۲۱ میلیون تومان مشهد نیازمند همدلی برای عبور از اوج مصرف برق قیمت امروز ارز، طلا، سکه، بیت‌کوین (۴ مرداد ۱۴۰۳) | سکه امامی وارد کانال ۴۱ میلیون تومان شد رشد ۶ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته آیا اگر وام بگیریم، یارانه‌مان قطع می‌شود؟ بی‌توجهی بورس به دلار نیما فعالیت سامانه‌های ساتنا، پایا و چکاوک، امروز پنجشنبه (۴ مرداد) برقرار است شرایط خانه دار شدن دهک‌های ۱ تا ۴ آسان شد + جزئیات نرخ جدید جریمه روزانه خودرو‌های فاقد معاینه فنی اعلام شد قیمت امروز انواع میوه و صیفی جات در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش ۷ هزار تومانی قیمت گوجه فرنگی ۲۹ میلیون پیام هشدار برای پرمصرف‌های برق ارسال شد | برخی مشترکان بیش از ۳ میلیون پول برق می‌دهند قیمت جدید «ری را» تکذیب شد + فیلم (۳ مرداد ۱۴۰۳) بانک های کل کشور، پنجشنبه ۴ مرداد تعطیل شدند + ساعت کاری بانک ها در روزهای شنبه و یکشنبه قیمت انواع مدل‌های موبایل امروز چند؟ (۳ مرداد ۱۴۰۳) کدام اصناف مشهد از تعطیلی چهار ساعته مستثنی هستند؟ خراسان رضوی بیشترین تعداد آثار تاریخی منقول کشور را داراست
سرخط خبرها

آغاز طرح کنترل و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار از امروز

  • کد خبر: ۵۲۲۰۵
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
آغاز طرح کنترل و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار از امروز
رئیس اداره بازرسی بر اصناف مشهد گفت: باتوجه‌به اینکه در آستانه شب یلدا هستیم، نظارت و بازرسی بر میادین میوه و تره‌بار و خرده‌فروشی‌های شهر را از امروز آغاز کردیم.

طنین همتی|شهرآرانیوز، امیر دلداری دراین‌باره اظهار کرد: اکنون درباره مشاغلی مثل شیرینی‌فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها و رستوران‌ها که جزو مشاغل گروه ۲ هستند، نمی‌توان اظهارنظر کرد، اما از روز شنبه که فعالیت این دسته از واحدها آغاز می‌شود، نظارت ما هم بر این بخش متمرکز می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت بر فروش میوه چون جزو مشاغل گروه یک است و محدودیت فعالیت نداشت، از امروز آغاز شده است و با تعزیرات هم هماهنگ کردیم که بر عمده‌فروشی و خرده‌فروشی‌ها نظارت کنیم و فرم‌های تخلفی هم که در بازار می‌بینیم، با قید فوریت به تعزیزات فرستاده شود تا رسیدگی کنند.


دلداری تصریح کرد: سعی کردیم علاوه بر کنترل و نظارت بر خرده‌فروشی‌های شهر، بر عمده‌فروشی در ۳ میدان میوه و تره‌بار یعنی سپاد، نوغان و‌ رضوی هم نظارت داشته باشیم.


به گفته وی، اولین نکته‌ای که در نظارت‌ها در نظر گرفتیم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در واحدهای صنفی است. هر سال تا شب یلدا طرح نظارتی را افزایش می‌دهیم و حتی تا ۲ روز بعد هم نظارت‌ بر بازار را ادامه خواهیم داد.


وی افزود: این روزها نظارت بیشتر بر میوه‌فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها متمرکز است و با گشت‌های مشترک، نظارت‌ها را تشدید می‌کنیم و تا ۳ دی‌ماه که ۱۱پایگاه نظارتی ما در شهر فعال هستند، این کار را ادامه می‌دهیم.
وی درباره آخرین آمار بازدیدها از واحدهای صنفی گفت: در مدت محدودیت‌های کرونا واحد نظارت و بازرسی ما ۱۸۹هزار و ‌۴۰۳بازدید انجام داده است که ۳۷۹۸اخطار کتبی داده شده و ۵۶۴واحد صنفی هم پلمب شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->