وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

آیا آموزشگاه‌های هنری مشهد در وضعیت نارنجی بازگشایی می‌شوند؟

  • کد خبر: ۵۲۶۵۸
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
آیا آموزشگاه‌های هنری مشهد در وضعیت نارنجی بازگشایی می‌شوند؟
آموزشگاه‌های هنری جزو مشاغلی هستند که مدت زیادی تعطیل بوده‌اند و در این فرایند طولانی، کارکنان و استادان در بیکاری به سر برده‌اند. از همین رو اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی پیشنهاد برگزاری کلاس به‌صورت تک‌نفره را به ستاد کرونای استان ارائه کرده است.
امیری|شهرآرانیوز، روز گذشته، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با رسانه‌ها از ارائه پیشنهاد بازگشایی آموزشگاه‌های هنری به‌صورت محدود به ستاد کرونای خراسان رضوی و دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد خبر داده بود.
محمدرضا محمدی با اشاره به وضعیت نارنجی مشهد و برخی شهرهای خراسان رضوی، درباره تمهیدات این اداره کل برای ادامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در وضعیت جدید، گفته بود: براساس وضعیت جدید، اماکن فرهنگی مانند سینماها و سالن‌های نمایش همچنان تعطیل خواهد بود، اما با پیگیری‌های انجام‌شده با دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد و ستاد کرونای استان، پیشنهاد شده است آموزشگاه‌های هنری به‌صورت کلاس‌های تک‌نفره استادشاگردی دایر شود.
درحالی‌که معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد روز گذشته اعلام کرده بود «اگر امروز (۲۳ آذرماه) پاسخ مثبتی به ما داده شود، می‌توان به آموزشگاه‌ها اعلام کرد با شرایط محدود استادشاگردی به‌صورت یک‌نفره می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند»، امروز، رئیس گروه امور هنری اداره کل ارشاد خراسان رضوی اعلام کرد، ستاد ملی کرنا در استان هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است.
جواد افزود: ما همچنان پیگیر موضوع هستیم و تلاش می‌کنیم شرایطی فراهم شود تا کلاس‌ها انفرادی و به‌صورت استادشاگردی در آموزشگاه‌های هنری برگزار شود.
به گفته او آموزشگاه‌های هنری جزو مشاغلی هستند که مدت زیادی تعطیل بوده‌اند و در این فرایند طولانی، کارکنان و استادان در بیکاری به سر برده‌اند. از همین رو پیشنهاد برگزاری کلاس به‌صورت تک‌نفره را مطرح کردیم و امیدواریم با این طرح موافقت شود.
او یادآور شد: برگزاری کلاس‌های گروهی اصلا جزو پیشنهاد ما نبوده است و امکان اجرای آن نیز در این شرایط وجود ندارد، اما باتوجه‌به نارنجی‌شدن وضعیت مشهد، می‌توان برگزاری کلاس‌های تک‌نفره را اجرایی کرد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->