شهردار مشهد: کلانشهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم
سرخط خبرها

بزرگترین پارکینگ زیر سطحی کشور در مشهد توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد

  • کد خبر: ۵۲۶۹۷
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
بزرگترین پارکینگ زیر سطحی کشور در مشهد توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد
مدیرکل حوزه شهردار و امور هماهنگی مناطق شهرداری مشهد از افتتاح ویدئوکنفرانسی بزرگ‌ترین پارکینگ زیرسطحی کشور در مشهد با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.
لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ امیر عزیزی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پنجشنبه ۲۷ آذر امسال به‌صورت سراسری در کل کشور پروژه‌های شاخص شهر‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در این روز در شهر مشهد علاوه بر افتتاح پارکینگ مجد به‌عنوان بزرگ‌ترین پارکینگ زیرسطحی کشور، نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی شهرداری مشهد نیز افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه پارکینگ مجد با حدود هزار جای پارک خودرو به‌عنوان پارکینگ هوشمند نیز معرفی می‌شود، افزود: این مراسم ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور استاندار خراسان‌رضوی، شهردار مشهد و نمایندگان شورا برگزار خواهد شد.

عزیزی درباره تاریخ و نحوه افتتاح کارخانه نوآوری مشهد نیز گفت: این کارخانه آماده بهره‌برداری است؛ بدین معنا که همه الزاماتی که ما به‌عنوان مدیریت‌شهری تعهد کرده بودیم آماده شده است، اما تاریخ دقیق افتتاح رسمی آن هنوز مشخص نشده است.
مدیرکل حوزه شهردار و امور هماهنگی مناطق شهرداری مشهد یادآور شد: در وهله نخست قرار بود افتتاح این پروژه بزرگ در روز ۲۵ آذر انجام شود، اما متأسفانه به‌علت شرایط کرونا و موانعی که ایجاد شد، این افتتاح کمی به‌تأخیر افتاده است.
 
عزیزی اظهار کرد: از آنجا که قرار است برای افتتاح کارخانه نوآوری، مسئولان ملی حضور داشته باشند و به‌احتمال قوی در مراسم افتتاحیه این پروژه، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور نیز به مشهد سفر می‌کند، افتتاح رسمی کمی با تأخیر انجام خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌ها در هفته یا دهه اول دی امسال افتتاح کارخانه نوآوری رقم خواهد خورد. وی افزود: باز هم یادآوری می‌کنم که اینک همه تجهیزات، چه از نظر سازه‌ای و چه از نظر تجهیزات داخلی کارخانه و دیگر محور‌ها مانند موضوع‌های نرم‌افزاری و استقرار شرکت‌های استارتاپی، همه انجام شده و این کارخانه کاملا آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل حوزه شهردار و امور هماهنگی مناطق شهرداری مشهد تأکید کرد: کارخانه نوآوری به‌عنوان یک الگو در همه کشور قابل ارائه خواهد بود؛ این کارخانه به‌عنوان یکی از اقدامات شاخص مدیریت شهری مشهد در دوره شورای پنجم تعریف می‌شود.
 
گفتنی است؛ پارکینگ شهری مجد در ۳طبقه، با طول ۳۳۰متر، عرض ۳۵متر، مساحت ۳۳هزار مترمربع و گنجایش پارک هزار خودرو، در یکی از پرترددترین مسیر‌های شهری در مشهد قرار است ۲۷ آذر به طور رسمی افتتاح شود. برای این ابرپارکینگ شهری که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین و هوشمندترین پارکینگ زیرسطحی کشور یاد می‌شود، ۲ورودی و خروجی جداگانه، ۸دستگاه پله و ۲دستگاه آسانسور برای ورود و خروج شهروندان از خیابان ایجاد شده است. این  پروژه با توجه به موقعیت مکانی‌اش که در مسیر حرم مطهر رضوی و بازار‌های اطراف قرار دارد، مناسب‌ترین پارکینگ در منطقه خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->