نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

«مولتی‌کافه» مشهد به‌دنبال دومین پیروزی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور

  • کد خبر: ۵۲۹۲۶
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
«مولتی‌کافه» مشهد به‌دنبال دومین پیروزی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور
هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز و فردا در تهران پیگیری می‌شود که طی آن نماینده خراسان رضوی ۲ بازی سخت و آسان دارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مولتی‌کافه مشهد که امسال به لیگ برتر بسکتبال آمده است و تیمی تازه‌وارد محسوب می‌شود، امروز پنجشنبه به‌مصاف تیم «نوشت‌افزار کنگو»‌ی تهران خواهد رفت و فردا جمعه باید با تیم خوب «شورا‌و‌شهرداری» قزوین بازی کند.

تیم مولتی‌کافه مشهد در گروه «ب» این مسابقات قرار دارد و این در‌حالی است که «سینام»، دیگر‌تیم مشهدی لیگ برتر، نیز در گروه «الف» قرار گرفته است. این تیم که تا‌به‌حال ۷ بازی انجام داده است، این هفته طبق برنامه مسابقات بازی ندارد. آن‌ها از این ۷ بازی، ۶ باخت و یک برد به دست آورده‌اند و در جایگاه ششم گروه هفت‌تیمی خود قرار گرفته‌اند.


مصاف با ۲ حریف تهرانی و قزوینی

تیم مولتی کافه مشهد امروز از ساعت‌۱۰ صبح آ‌ن‌گونه که گفتیم، باید با تیم نوشت‌افزار کنگوی تهران بازی کند؛ تیمی که در جدول کنار تیم مولتی‌کافه قرار دارد و‌لی جالب است بدانید که ۴ بازی انجام داده و هر ۴ بازی را باخته است. این تیم از این ۴ بازی طبق قانون فدراسیون، ۴‌امتیاز گرفته است و شانه‌به‌شانه مولتی‌کافه‌ای قرار دارد که تا حالا ۳ بازی انجام داده و ماحصل آن یک برد و ۲ باخت است.
 
نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران فردا جمعه ساعت‌۱۶ نیز باید به‌مصاف تیم شورا‌و‌شهرداری قزوین برود؛ تیمی که با ۲ برد و یک باخت در رده سوم جدول قرار دارد و مثل تیم آقایان شورا‌وشهرداری قزوین از مدعیان قهرمانی به‌شمار می‌رود. مولتی کافه روز سختی را در برابر این تیم خواهد داشت، اما در بازی امروز احتمالا بتواند از پسِ تیم تهرانی برآید و به دومین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال دست پیدا کند.


عملکرد متوسط مولتی‌کافه

تیم مولتی‌کافه تا‌اینجای‌کار عملکرد متوسطی در لیگ برتر بسکتبال بانوان داشته است. آن‌ها در هفته اول مسابقات ۸۳‌بر‌۵۱ به تیم قدرتمند نفت آبادان باخته‌اند و بعد از آن دربرابر همین تیم شورا‌و‌شهرداری قزوین که فردا باید دوباره با آن‌ها بازی کند، ۷۵‌بر‌۴۸ بازنده شده‌اند. مشهدی‌ها در بازی سوم خودشان شگفتی ساز شدند و در دیداری نزدیک و تماشایی، تیم سپهرداد تهران را با نتیجه ۶۱‌بر‌۵۹ شکست دادند تا این‌گونه اولین و تا حالا تنها‌ترین پیروزی آن‌ها در لیگ برتر رقم بخورد. مولتی‌کافه در بازی برابر سپهرداد تهران در کوارتر نخست بسیار موفق ظاهر شد و توانست تیم مقابل را غافل‌گیر کند و با نتیجه ۱۸‌بر‌۸ پیروز شود؛ اما کوآرتر دوم حریف اجازه پیروزی نداد و بازی با تساوی ۱۴‌بر‌۱۴ تمام شد.
 
نماینده مشهد در کوآرتر سوم با اختلاف نزدیک، بازی را ۱۸‌بر‌۱۶ واگذار کرد و حتی کوآرتر چهارم را ۱۹‌بر‌۱۳ مشهدی‌ها شکست خوردند؛ اما در‌نهایت توانستند با نتیجه‌ای بسیار نزدیک ۶۱‌بر‌۵۹ پیروز شوند و به‌این‌ترتیب مولتی کافه به اولین پیروزی خود در لیگ برتر دست یافت. تیم مولتی‌کافه قرار بود یک بازی نیز با تیم شهرداری گرگان داشته باشد که به‌دلیل مثبت‌شدن آزمایش کرونای چند بازیکن این تیم شمالی، بازی لغو و به زمان دیگری موکول شد.


فینال بالای‌جدولی‌ها

در این هفته مهم‌ترین بازی گروه «ب» جدال تیم‌های سپهرداد، تیم دوم و نفت آبادان، تیم اول جدول گروه «ب» مسابقات است؛ دو‌تیمی که به‌ترتیب با ۸ و ۶‌امتیاز در بالای جدول هستند و در کنار تیم شورا‌و شهرداری قزوین از مدعیان اصلی صعود از گروه به‌شمار می‌روند. جالب اینکه هر ۲ تیم و حتی تیم سوم این گروه با مولتی‌کافه بازی کرده‌اند و تیم مشهدی به‌نوعی بازی‌های سخت خود را در لیگ برتر بسکتبال بانوان انجام داده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->