پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۸ دی منتشر می‌شود + جزئیات

  • کد خبر: ۵۳۳۴۲
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
  • ۱
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۸ دی منتشر می‌شود + جزئیات
هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود و کارت آزمون از دوشنبه ۸ دی ماه منتشر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ از روز دوشنبه ۸ دیماه ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

 

متقاضیان آزمون برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده در کارت آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

 

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

 

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کنند.

 

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات خود را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

 

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۱، ۱۲ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است آن را اصلاح کنند.

 

برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۲ دی ۹۹ منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

 

متقاضیان در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۸، ۹، ۱۳، ۱۴ و ۱۸ (جنس، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه کنند.

 

درخصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰ کارت شرکت در آزمون)، هیچگونه ویرایشی برای این بند انجام نمی گیرد و با توجه به هماهنگی انجام شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، متقاضیان باید قبلاً از تاریخ اول تا چهارم مهرماه ۹۹ اقدام به ویرایش سهمیه و شغل محل مربوطه می کردند.

 

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است، باید با همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کند تا مشکل برطرف شود.

 

در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می شود. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

 

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش در روزهای سه شنبه ۹ دی و چهارشنبه ۱۰ دی صبح ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

 

نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارت شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال‌ ۱۳۹۹ و شهرستان های محل برگزاری آزمون در اینجا قابل مشاهده است.

 

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ است. در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت ۸:۰۰ بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

 

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

 

داوطلبان موظف به رعایت دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی و همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی هستند.

 

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

 

متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۹ آذر ۹۹ به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز چهارشنبه ۳ دی تا پنجشنبه ۴ دی با مراجعه به سایت سازمان سنجش (بخش آزمون استخدامی متمرکز اجرایی) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

 

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه شنبه ۹ دی ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

 

نظر به حساسیت آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی سال ۱۳۹۹، متقاضیان می توانند تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در آزمون را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۱ و ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۲ به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس کنند.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدابراهیم موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
خدا را شکر بالاخره برگزار میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->