«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

پرطرفدارترین جستجو‌های گوگل در سال ۲۰۲۰ + لیست کامل

  • کد خبر: ۵۳۴۹۳
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
پرطرفدارترین جستجو‌های گوگل در سال ۲۰۲۰ + لیست کامل
با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰، گوگل به سنت دیرین خود پرطرفدارترین جستجو‌های کاربران را منتشر کرد. فهرست گوگل تصویر روشنی از وقایع سال جاری می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در سال که روز‌های پایانی آن را سپری می‌کنیم، مردم سراسر جهان شرایط جدید و متفاوتی را به دلیل همه گیری کرونا تجربه کردند. این تغییر وضعیت در رکورد‌های جستجوی گوگل نیز به خوبی خود را نشان می‌دهد.
 
گوگل فهرستی از موضوعات ترند جستجو در دسته‌بندی‌های مختلف منتشر کرده و جای تعجب نیست که نتایج انتخابات آمریکا و ویروس کرونا در این فهرست، بیشترین آمار جستجو را به خود اختصاص داده باشد.
 
در بخش اخبار، ویروس کرونا در رتبه نخست بیشترین جستجو و انتخابات آمریکا در رتبه دوم قرار گرفته است. جالب است بدانید در بخش اخبار، «ایران» در رده سوم پرجستجوترین موضوعات قرار گرفته است. بیروت و هانتاویروس به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم ترند گوگل در بخش اخبار قرار گرفتند.
 
در بخش هنرمندان، نام «تام هنکس» در ابتدای فهرست پرجستجوترین موضوعات مرتبط با بازیگران سال ۲۰۲۰ دیده می‌شود. «واکین فینیکس» بازیگر و تهیه کننده آمریکایی در رده دوم این فهرست بعد از تام هنکس قرار دارد. «آمیتاب باچان» در رده سوم و «ریکی جرویس» کمدین انگلیسی در جایگاه چهارم این فهرست قرار دارد.
 
در فهرست ورزشکاران، نام «رایان نیومن» بیش از بقیه ورزشکاران در سال ۲۰۲۰ از طریق موتور جستجوی گوگل سرچ شده است و بعد از وی نام «مایکل جردن» در رده دوم دیده می‌شود.
 
در بخش بازی‌ها، نام بازی «در میان ما» در رده اول فهرست ترند گوگل و بعد از آن نام بازی‌های «فال گایز» در رده دوم و بازی «Valorant» در رده سوم دیده می‌شود.
 
در بخش فیلم‌های سینمایی، رتبه اول از آن فیلم کره‌ای و برنده اسکار «انگل» شد. رتبه دوم به فیلم «۱۹۱۷» تعلق گرفت و فیلم «پلنگ سیاه» محصول ۲۰۱۸ در رتبه سوم جای گرفت.
 
در کنار موضوعات ترند، کاربران در بخش «چگونه‌ها» به دنبال پاسخ سوالات مختلفی در سال ۲۰۲۰ بودند. یکی از پرتکرارترین سوالات «چگونه به آتش سوزی استرالیا کمک کنیم؟» و در ادامه موضوعاتی همچون کمک به سیاه پوستان، ویروس کرونا، کمک به یمن و ... دیده می‌شود.
 
فهرست کامل ترند‌های جستجوی گوگل در سال ۲۰۲۰ را می‌توانید در این لینک ببینید.
 
منبع: 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->