ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

کارمندان گوگل هر هفته تست کرونا می‌دهند

  • کد خبر: ۵۳۱۶۵
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
کارمندان گوگل هر هفته تست کرونا می‌دهند
گوگل اعلام کرد که تست خانگی رایگان کووید ۱۹ را به صورت هفته‌ای برای همه کارمندانش در آمریکا فراهم می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - این غول اینترنتی که زیرمجموعه شرکت آلفابت است، قصد دارد این خدمات را در طول سال میلادی آینده در سطح جهانی عرضه کند.

 

سخنگوی گوگل اعلام کرد این شرکت هفته گذشته خدمات تست رایگان خانگی را برای همه ۹۰ هزار کارمندش در آمریکا عرضه کرد و این ابتکار امکان تست خانگی ابتلا به ویروس کرونا و بررسی آزمایشگاهی آن به صورت هفتگی را برای کارمندان این شرکت فراهم می‌کند.

 

براساس گزارش رویترز، این شرکت به کارمندانش توصیه کرده که تست هفتگی بدهند اما این تست را اجباری نکرده است.

 

گوگل یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا از کارمندانش خواست از خانه کار کنند. این شرکت ابتدا بازگشت کارمندانش به محل کار را از ژانویه به ژوییه سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخته بود و به تازگی اعلام کرد به کارمندانش اجازه می‌دهد تا سپتامبر سال ۲۰۲۱ به دورکاری ادامه دهند. گوگل در حال بررسی ایده "هفته کاری منعطف" پس از بی خطر شدن بازگشت به محل کار است و تحت این برنامه، انتظار می‌رود کارمندان گوگل هفته ای حداقل سه روز در محل کار حاضر شوند و روزهای دیگر به دورکاری بپردازند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->