اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟ مخبر: جمهوری اسلامی ایران مخالف تحریم‌های یک‌جانبه ظالمانه در حوزه انرژی است + فیلم و عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قالیباف: مردم دیگر حرف کسی را قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند

  • کد خبر: ۵۵۱۷۹
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
قالیباف: مردم دیگر حرف کسی را قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند گفت: کسی می گوید ارزشی و انقلابی هستم باید کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدباقر قالیباف صبح امروز (پنج‌شنبه) در دومین روز از نظارت میدانی خود از حوزه‌های انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری پس از دیدار با حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست با علما  و نخبگان این استان گفت: همه ما باید به این باور برسیم که مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند. ما مسئولان هر کاری که انجام می‌دهیم در صورت موفقیت‌آمیز بودن به نام خود می‌زنیم و در صورت وجود اشکال، خواه ناخواه به پای دین ختم می‌شود.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ربع قرن است که با همه وجود درک کردم اگر کسی می‌گوید ارزشی و انقلابی هستم و می‌خواهم راه شهدا و  شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهم، باید قادر باشد کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند، از این رو آن فرد اگر نتواند در جایی که قرار دارد این مهم را به انجام برساند به دین ظلم کرده است؛ دین امروز در مسند قدرت قرار گرفته و مسئولان باید هر آنچه را که در وجودشان است برای اثبات کارآمدی دین در جامعه انجام دهند و امروز دشمنان از ضعف در این موضوع بر علیه کشور استفاده می‌کنند.

 

قالیباف، دیوان سالاری را مهمترین عامل عدم موفقیت کشور در برخی از موارد دانست و تصریح کرد: دیوانسالاری امروز باعث ناکارآمدی شده، البته سوء مدیریت هم در این موضوع تأثیرگذار است و یقیناً اگر سوء‌مدیریت نبود دیوانسالاری در هم می‌شکست. شهیدان فخری‌زاده و حاج قاسم سلیمانی اولین کارشان شکستن همین دیوانسالاری بود.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های مجلس در حوزه‌های فرهنگی افزود: در شرایط کنونی موضوعاتی نظیر خانواده و جمعیت، سبک زندگی و اوقات فراغت، فضای مجازی چه به لحاظ محتوایی و چه به لحاظ زیرساختی از جمله دغدغه‌های جدی مجلس در حوزه فرهنگی است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز رفتار ما در حوزه فرهنگ به رفتاری پیمانکاری تبدیل شده در صورتی که این کار باید از دل باشد، تصریح کرد: فرهنگ کار دل است و کار گِل نیست، خیلی از مواقع کار فرهنگی را درگیر بروکراسی‌های غلط به جا مانده از گذشته کردیم و از سبک قدیم که حوزه علمیه پایه‌گذار آن بوده غفلت می کنیم. امروز کار فرهنگی ما از جنس ارتزاق کردن شده و موثر نیست.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->