بسته اینترنت ۱۴۰۴ خبرنگاران چه زمانی فعال می‌شود؟ + فیلم ریتم مخفی مغز در کنترل استرس کشف شد استودیو تیم‌ نینجا: نسخه اصلی بازی Nioh ۳ بهبودها و تغییرات زیادی خواهد داشت گلکسی S25 FE چه زمانی رونمایی می‌شود؟ طرح «نظام‌بخشی فضای مجازی» در مجلس اعلام وصول شد | صیانت ۳ در راه است؟ ضعف آنتن‌دهی و دسترسی دشوار به اینترنت در مشهد در زمان قطعی برق | چرا با قطع شدن برق آنتن موبایل هم می‌رود؟ گوگل در تبلیغ جدید پیکسل ۱۰، هوش مصنوعی اپل را به مسخره کرده است چرا مردم از اینترنت فیبر نوری استقبال نمی‌کنند؟ ویوو X۳۰۰ به دوربین جدید و قدرتمند ساخت سامسونگ مجهز خواهد بود ۸ ترفند جدید و غیرمعمول و کاربردی برای سؤال‌پرسیدن از چت‌جی‌پی‌تی آیا بازی‌های ویدیویی باعث افزایش ضریب هوشی کودکان می‌شود؟ اطلاعیه گروه انتخاب: اختلال ۹۰ درصد تلویزیون‌های اسنوا و دوو حل شده است بعد از نابودی بشریت، احتمالاً اختاپوس‌ها وارث تمدن انسان‌ها خواهند بود! برای اجرای بازی Battlefield ۶ چه مشخصات سیستمی نیاز است؟ چطور بفهمیم چت‌هایمان با ChatGPT در گوگل منتشر شده است یا نه؟ + راهنمای حذف ماجرای عجیب انتشار چت‌های کاربران ChatGPT در گوگل جزئیاتی جدید از زمان و شیوه رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنووا و دوو (۱۱ مرداد ۱۴۰۴) حمله سایبری هکرها به بیش از ۹۰ نهاد آمریکا گوشی گلکسی S۲۵ FE سامسونگ به زودی عرضه می‌شود حساب گوگل کاربران زیر ۱۸ سال با هوش مصنوعی محدود می‌شود نوزادی که رویانش ۳۰ سال پیش فریز شده بود، سالم متولد شد
سرخط خبرها

معرفی کتاب از صفر به یک، اثر پیتر تیل

  • کد خبر: ۵۶۲۱۹
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
معرفی کتاب از صفر به یک، اثر پیتر تیل
کتاب «از صفر به یک» اثر پیتر تیل، کارآفرین موفق و یکی از سرمایه گذاران فیس بوک، است. ایده اصلی این کتاب تمرکز بر این نکته در دنیای کسب و کار است که خلق چیزی جدید اتفاق بیفتد، نه تکرار ایده‌های قبلی و اجراشده. با این کار، کسب وکار مورد نظر از صفر به سمت یک حرکت می‌کند، درحالی که تقلید از کار‌ها و ایده‌های دیگران کسب وکار را از یک به نقطه‌ی دیگری می‌برد.
شهرآرانیوز - کسب وکار‌هایی با ایده‌های نوین، تنها یک بار برای همیشه اتفاق افتاده اند و هرگز دوباره از سوی صاحبانشان تکرار نمی‌شوند، مثل کاری که بیل گیتس در ایجاد سیستم عامل یا لری پیج در به وجود آوردن موتور‌های جست وجو انجام داد. قهرمانان آینده در بازار رقابتی امروز برنده نمی‌شوند. آن‌ها از مقایسه و رقابت فرار می‌کنند، زیرا تجارت آن‌ها منحصربه فرد خواهد بود.
 
کتاب «از صفر به یک» اثر پیتر تیل، کارآفرین موفق و یکی از سرمایه گذاران فیس بوک، است. ایده اصلی این کتاب تمرکز بر این نکته در دنیای کسب و کار است که خلق چیزی جدید اتفاق بیفتد، نه تکرار ایده‌های قبلی و اجراشده. با این کار، کسب وکار مورد نظر از صفر به سمت یک حرکت می‌کند، درحالی که تقلید از کار‌ها و ایده‌های دیگران کسب وکار را از یک به نقطه‌ی دیگری می‌برد. به عقیده‌ی پیتر تیل، در استارت آپ‌ها حرکت باید از صفر به یک اتفاق بیفتد تا ارزش ایجاد شود و کسب وکاری ارزشمند و قابل پیشرفت به وجود بیاید.

پیتر تیل، متولد سال ۱۹۶۷ در فرانکفورت آلمان، بنیان گذار PayPal در سال ۱۹۹۸ است. او از اولین سرمایه گذاران فیس بوک است و در سال ۲۰۱۴ در فهرست ثروتمندان جهان قرار گرفت. پیتر تیل کارنامه درخشانی در خلق کسب وکار‌های موفق دارد، به گونه‌ای که یک کارآفرین مشهور و موفق جهانی است.
 
این کتاب می‌گوید برای موفقیت در یک استارت آپ، باید یک فراورده انحصاری داشته باشید که در آینده بتواند سود تولید کند. در متن این کتاب به واژه «مونوپولی» به مفهوم یک کالا یا خدمت انحصاری تأکید زیادی شده است. کتاب با این مفهوم آغاز می‌شود که چرا داشتن کالا یا محصول انحصاری تا این حد حساس و دارای اهمیت است.

سپس درباره موقعیت استارت آپ صحبت می‌کند که چطور باید شرایطی را فراهم آوریم که نوعی از یک شرکت صفر به یک را داشته باشیم. اینجا توصیه کتاب این است که ما به خودمان نگاه کنیم و بنا به موقعیت موجود، این مسیر را پیدا کنیم. در نهایت، می‌خواهیم به اینجا برسیم که به واقع چطور می‌شود فراورده‌ای منحصربه فرد ایجاد کرد.
 
در بخش‌های بعدی کتاب، به این نکته پرداخته می‌شود که حالا چطور از ایده منحصربه فرد خود حمایت و پشتیبانی کنیم، طوری که بتوانیم آن را حفظ کنیم و در آینده از آن سود کسب کنیم، سودی پایدار که در روند پیشرفت کسب وکار هم چنان باقی بماند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->