نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سرمربی لیگ برتری در سمت خود باقی می‌ماند!

  • کد خبر: ۵۶۸۱۸
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
سرمربی لیگ برتری در سمت خود باقی می‌ماند!
رحمان رضایی با وجود مصوبه هیئت‌مدیره و البته شرایط عجیبی که در ذوب دارد، باز هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست و استعفا نمی‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، ذوب آهن که در بازی گذشته در برابر نفت مسجد سلیمان با اشتباه بد کمک داور بازی از رسیدن به کسب سه امتیاز مسابقه محروم شد از سوی اعضای هیئت مدیره موظف شده بود در ۵ بازی پایانی ۱۱ امتیاز کسب کند، اما در بازی با سایپا در دقایق پایانی بازنده شد و در دیدار با نفت مسجد سلیمان هم یک امتیاز به دست آورد. در چنین شرایطی اگر سه بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد ۱۰ امتیاز کسب خواهد کرد؛ یک امتیاز کمتر از آن چیزی که اعضای هیئت مدیره خواسته بودند.

رفت‌و‌آمد‌ها در فوتبال طبیعی است و هر باشگاهی سیاست خاص خود را دارد. یکی مثل مس رفسنجان از سرمربی‌اش حمایت می‌کند آن‌هم در روز‌های بحرانی و نتیجه این می‌شود که مس به تیم قابل احترامی در لیگ برتر تبدیل شده است و یکی هم تصمیم می‌گیرد که مربی‌اش را برکنار کند مثل ماشین سازی و نساجی؛ اما نکته مورد اعتراض رحمان رضایی اعلام مصوبه اعضای هیئت مدیره باشگاه در رسانه‌ها بوده که موجب شد تا او و تیمش فشار روحی و روانی خاصی را تحمل کنند در حالی که به باور او اعضای هیئت مدیره می‌بایست از او اعلام حمایت می‌کردند، اما هر جایی که به این نتیجه می‌رسیدند دیگر قادر به تغییر در روند حرکتی تیم ذوب آهن نیست رای به برکناری او می‌دادند. این اتفاق البته در نساجی هم رخ داد. بار‌ها و بار‌ها مدیران این تیم در مصاحبه‌های خود از وحید فاضلی حمایت کردند، اما در جایی که دیدند روند تیم قابل تغییر نیست دست به تغییر در کادر فنی زدند و در نهایت مجید جلالی جانشین وحید فاضلی شد.

رحمان رضایی در بازی با نساجی سرمربی ذوب آهن است؛ مصوبه اعضای هیئت مدیره اعلام شده و قابل پاک شدن نیست، اما او و تیمش می‌توانند در بازی‌های باقی مانده شرایط را به سود خود تغییر دهند و با برد در برابر حریفان در کنار هم بمانند.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->