«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

۵ ترند نمایشگاه فناوری ۲۰۲۱

  • کد خبر: ۵۶۸۹۱
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
۵ ترند نمایشگاه فناوری ۲۰۲۱
هفته نامه Tech Life با اختصاص طرح و تیتر جلد شماره ۱۶ ژانویه خود به نمایشگاه CES۲۰۲۱ به سراغ بزرگ‌ترین رویداد فناوری جهان رفته است.
نجفی | شهرآرانیوز - هفته نامه Tech Life با اختصاص طرح و تیتر جلد شماره ۱۶ ژانویه خود به نمایشگاه CES۲۰۲۱ به سراغ بزرگ‌ترین رویداد فناوری جهان رفته است. نمایشگاهی که هرسال با عرضه شگفت انگیزترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها در لاس وگاس آمریکا با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌شد، امسال در سایه کووید ۱۹ به صورت مجازی برگزار شد. با مشارکت ۱۸۰۰ شرکت و از طریق استریم ویدئوی محصولات و دستاورد‌های آنان، ۱۵۰ هزار بازدیدکننده مجازی از نمایشگاه ۲۰۲۱ بازید کردند. بخش مهمی از نمایشگاه به دستاورد‌ها و فناوری‌های کرونایی اختصاص یافته بود. ربات ضدعفونی کننده سطوح، دستگاه سیار تسویه کننده هوا در خودرو و اتاق‌های محل کار از جمله محصولات پرطرف دار شرکت LG در این دوره بود. شرکت‌های دیگر در زمینه استفاده از حسگر‌های نوری و صوتی در سرویس‌های بهداشتی و سینک‌های ظرف شویی برای به حداقل رساندن تماس با سطوح آلوده به ویروس نیز دستاورد‌های خود را عرضه کردند.
 
فناوری‌های مرتبط با نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی بخش دیگری از فناوری‌های عرضه شده در نمایشگاه بودند، از خدمات پزشکی و درمانی از راه دور گرفته تا تسریع در هوشمندسازی شهر‌ها با توسعه خودرو‌های هوشمند و برگزاری تور‌های مجازی از جمله حوزه‌های مورد توجه هستند. دورکاری و تأمین نیاز‌های شاغلان از حوزه‌هایی بود که شرکت‌های فناوری در CES۲۰۲۱ به آن توجه کردند، زیرا این حوزه در دوران پساکرونا نیز پررونق خواهد بود. برای نمونه شرکت Dell با بررسی مشکلات ارتباطات تصویری به عرضه مانیتور مناسب ویدئوکنفرانس‌ها با وب کم ارتقا یافته و به قابلیت انعطاف پذیری زیاد برای تنظیم زاویه پرداخته است. به نمایشگر‌های هوشمند و انعطاف پذیر نیز توجه شد و LG نمایشگر ۴۸ اینچی کرو خود را با قابلیت تاشدن عرضه کرده بود تا گیمر‌ها بتوانند به نسبت نوع بازی و فضایی که در اختیار دارند، نمایشگر را تنظیم کنند.
 
 
برای دانلود این شماره کلیک کنید:
 
 

 

شماره‌های دیگر این هفته‌نامه‌
 
نگاهی به دومین شماره هفته نامه Tech Life در سال ۲۰۲۱ | آینده سبز
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->