نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دو نیش از یک سوراخ!

  • کد خبر: ۵۶۹۰۵
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
دو نیش از یک سوراخ!
تیم بی‌دفاع پرسپولیس در اراک با ۲ گل کاملا شبیه به هم، اولین باخت لیگ بیستم را پذیرفت
احسان سرفرازی - پرسپولیس اولین شکست فصلش را در اراک متحمل شد تا فاصله‌اش از صدر جدول بیشتر شود. عصر دیروز ۳ بازی باقی‌مانده از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران انجام شد و در پایان این بازی‌ها، شاگردان گل‌محمدی در یک بازی سردرگم و بی‌برنامه با نتیجه ۲ بر یک مقابل آلومینیوم اراک متوقف شدند. در دیگر بازی دیروز هم فولاد با جواد نکونام با یک گل از سد ماشین‌سازی گذشت تا یک‌بار دیگر به جمع مدعیان وارد شود. در آخرین بازی این هفته هم سپاهان با زدن گل دقیقه ۹۰، دو بر یک از سد نفت آبادان گذشت تا به یک قدمی استقلال در صدر برسد و تهدیدی شود برای ۲ تیم پرطرف‌دار تهرانی که فصل پرنوسانی را سپری می‌کنند.


ماشین‌سازی به انتهای جدول قفل شد

ماشین‌سازی با متحمل‌شدن هشتمین باخت خود در این فصل، همچنان در حسرت برد ماند. دریافت گل در آغاز بازی، کار ماشین‌سازی را بسیار سخت کرد. این تیم در دقیقه ۵ دروازه خود را بازشده دید. ارسال لوسیانو پریرا از سمت چپ به روی دروازه ماشین‌سازی را پاتوسی با یک ضربه سر شیرجه‌ای وارد دروازه حریف کرد. بعد از دریافت این گل، ماشین‌سازی برای جبران گل تلاش کرد، اما در نیمه اول موقعیت چندانی را روی دروازه فولاد ندیدیم و شاگردان نکونام برنده راهی رختکن شدند. در نیمه دوم شاهد تعویض‌های پرتعداد ۲ تیم بودیم. این تعویض‌ها بیشتر به کار فولاد آمد و شاگردان نکونام موفق شدند با حفظ تک‌گلی که در نیمه اول زده بودند، برنده این دیدار خارج از خانه شوند.


۲ گل یک‌شکل و دیگر هیچ

پرسپولیس اولین باخت خود را درحالی پذیرفت که با تیمی نصفه‌ونیمه به اراک رفته بود و این واقعیتی انگارناپذیر است. در این بازی تیم آلومینیوم در یک دیدار پربرخورد و هیجان‌انگیز، در ابتدا گل اول بازی را با ضربه سر زیبای کمال کامیابی‌نیا دریافت کرد، اما بلافاصله و با ۲ ضربه سر که روی ۲ ضربه کاشته یک‌شکل توسط شاهین توکلی در دقیقه ۲۰ و حامد پاکدل در دقیقه ۳۰ به دست آمد، این گل خورده را جبران کرد و با حفظ آن در ۴۵ دقیقه دوم، موفق شد مهم‌ترین برد یک تیم اراکی در تاریخ رقابت‌های لیگ را به‌دست بیاورد.
 
یحیی گل‌محمدی عصر دیروز درحالی‌که ۲ مدافع اصلی خود را در اختیار نداشت، ترکیب جدیدی را راهی میدان مسابقه کرده بود. او در این بازی احسان حسینی جوان را بازی داد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، عملکرد چندان خوبی نداشت و بازی‌اش چنگی به دل نزد. کادرفنی سرخ‌ها در نیمه اول او را با مهدی شیری و سپس در نیمه دوم با سرلک در قلب دفاع قرار داد، اما این ترکیب در نیمه اول فاجعه و در نیمه دوم ضعیف و خنثی بود.
 
جدا از دستان خالی گل‌محمدی در این بازی، تعویض‌های سرمربی جوان سرخ‌پوشان هم به‌شدت صدای اعتراض هواداران این تیم را درآورده است. خروج احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی، درعمل زهر خط حمله این تیم را گرفت و بازیکنانی هم که وارد زمین شدند، عملکرد ناامیدکننده‌ای داشتند. آرمان رمضانی و مهدی‌خانی هرگز برای پرسپولیس نتوانسته‌اند نقش یک مهاجم گل‌زن را بازی کنند تا صدای پای حاشیه یک‌بار دیگر زیر گوش گل‌محمدی شنیده شود.


فرافکنی گل‌محمدی به سبک فکری

سرمربی جوان سرخ‌ها روز گذشته و بعد از باخت بدموقع تیمش مقابل آلومینیوم، دست به یک بازی نخ‌نماشده زد و مانند سرمربی استقلال از زمین و زمان انتقاد کرد، اما ایرادی به کار خودش نگرفت! گل‌محمدی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم، اما حریف از ۲ ضربه ایستگاهی استفاده کرد و روی دروازه ما آمد. متأسفانه هر ۲ بار هم روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در زمینی که فوتبال بازی‌کردن سخت و ضربات ایستگاهی تأثیرگذار است، بازیکنانم تلاش زیادی کردند، اما به نتیجه نرسیدیم. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا از محمد انصاری در ترکیب اصلی به‌جای کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی سود نبرده است، گفت: محمد هنوز در وضعیت بازی نیست و دست‌کم باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد.
 
اینکه بخواهد در این بازی‌های سخت کار کند، ریسک بالایی دارد. یحیی گل‌محمدی در واکنش به سؤالی درباره اینکه آیا اکنون با رفتن مهدی رسول‌پناه، تمرکز او روی تیم خواهد بود و مشکلات حل شده است، گفت: رفتن ایشان دیگر دردی از ما دوا نمی‌کند و ایشان در چندماهی که اینجا بودند، این‌قدر مشکل ایجاد کردند که انگار با بولدوزر از روی تیم رد شده است. کسی هم از او سؤالی نمی‌کند. متأسفانه اوضاعی برای پرسپولیس رقم زدند که گویا نمی‌خواستند امسال تیم ما نتیجه بگیرد و پنجمین قهرمانی را به دست بیاوریم. سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: هیچ‌کس نیست درباره این مسائل حرف بزند و درباره آن تصمیماتی که این مشکلات را شکل داده است، توضیحی بدهد.
 
بازیکنان ما یک‌به‌یک رفتند، اما بیانیه دادند که رفتن بازیکن تأثیری ندارد و یک بیانیه چیپ دادند تا رفتار خودشان را توجیه کنند. به‌هرحال این مشکلات وجود داشته و تبعات آن در تیم اثر گذاشته است. باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکزمان روی کارمان باشد. با این وضعیت باید ادامه دهیم و حق نداریم در قبال احساسات چهل‌پنجاه‌میلیون هوادار بی‌تفاوت باشیم و باید آینده خوبی برای تیم شکل دهیم. نباید درباره تیم‌ها تبعیض قائل شویم. برای تیمی چهارپنج فرد اقتصادی می‌گذارند که نگذارند آب در دلشان تکان بخورد و برای تیم ما هم افرادی ضعیف گذاشتند که آمدند باشگاه را شخم زدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->