سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان
سرخط خبرها

مدیرکل اتباع: بانک مرکزی برای مسدود‌کردن کارت بانکی مهاجران تصمیم گرفته است

  • کد خبر: ۵۷۲۰۲
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
  • ۱
مدیرکل اتباع: بانک مرکزی برای مسدود‌کردن کارت بانکی مهاجران تصمیم گرفته است
مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت: مشکلاتی که اتباع در خصوص بانک‌ها دارند کشوری است. در کشور تصمیماتی گرفتند که باید بانک مرکزی و مجموعه وزارت کشور پاسخگو باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید محمدتقی هاشمی با اشاره به راهکار حل این مسئله گفت: در استان جلسه‌ای گذاشتیم و صحبت کردیم تا بتوانیم کار اتباع را دنبال کنیم، اما روسای بانک‌ها می‌گویند این تصمیمی است که بانک مرکزی به ما ابلاغ کرده است ما اینجا مجری قانون هستیم و قانون گذار نیستیم.

 

وی در پاسخ به اینکه چرا فقط بانک صادرات این کار را انجام داده است، خاطرنشان کرد: بانک‌های دیگر هم آرام آرام این کار را انجام می‌دهند ولی فعلا در مورد بانک صادرات اتفاق افتاده است.

 

هاشمی با ابراز ناراحتی از این اتفاق گفت: ما هم راضی به چنین شرایطی نیستیم اما چاره‌ایی نداریم چون مسئله‌ای است که در سطح کشور بسته شده و به ما برنمی‌گردد.

 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی تاکید کرد: درباره دلیل آن اطلاعی ندارم. چیزی که به ابلاغ کردند را انتقال دادیم و دنبال کردیم و گفتند پیگیری می‌کنیم.

 

وی درخصوص احتمال به پایان رسیدن مهلت کارت‌های آمایش این افراد و ایجاد مسدودیت گفت: کارت‌های آمایش صادر شده و یک‌سال اعتبار دارد و ما نامه نوشتیم که هیچ مشکلی به لحاظ هویتی برای اتباع وجود ندارد و مورد تایید ما در استان و وزارت کشور است ولی این موضوع مربوط به بانک‌ها و بانک مرکزی است و به ما مربوط نیست. ما از وضعیت موجود ناراحت هستیم ولی کاری نمی‌توانیم بکنیم زیرا تصمیم کشور است.

 

منیع: مشهد فوری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
کاش حد اقل یه پیامک میدادین تا با مشکل مواجه نشیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->