زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعلام شیوه بلیت‌فروشی سینماهای مردمی در جشنواره فیلم فجر ۳۹

  • کد خبر: ۵۷۲۱۱
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
اعلام شیوه بلیت‌فروشی سینماهای مردمی در جشنواره فیلم فجر ۳۹
بلیت‌فروشی سینماهای مردمی سی‌ و نهمین جشنواره فیلم فجر با اعمال برخی تغییرات نسبت به سال گذشته از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۱ بهمن آغاز می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به این که جشنواره فیلم فجر به عنوان یک رویداد فرهنگی همه ساله در ایام پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی برگزار می‌شود و در شرایطی که همه‌گیری ویروس کرونا، رویداد‌های فرهنگی و تولیدات سینمایی را در ایران و جهان با محدودیت‌های متعددی مواجه کرده، این رویداد فرهنگی با اتخاذ تدابیر خاص و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

براساس این خبر، باتوجه به شرایط «کرونا» و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی حداکثر سی درصد به ظرفیت میزبانی سالن‌های سینما‌های مردمی از این دوره جشنواره اختصاص داده شده است و جزئیات و مشخصات جدول نمایش فیلم‌ها از طریق سایت جشنواره و سامانه‌های فروش اطلاع‌رسانی می‌شود.

در این دوره بلیت فروشی از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به سه آدرس اینترنتی:
https://www.irantic.com/، https://cinematicket.org/ و https://www.gisheh ۷.ir انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که قیمت بلیت برخی از سینما‌ها بیست هزار تومان و بقیه نیز سی هزار تومان تعیین شده است.

در این دوره، فروش سری بلیت‌ها وجود ندارد و هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد.

بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

همچنین براساس شیوه‌نامه بلیت‌فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->