گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری
سرخط خبرها

پیروزی میلی‌متری اشتادسازه برابر ذوبی‌ها

  • کد خبر: ۵۵۵۹۰
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
پیروزی میلی‌متری اشتادسازه برابر ذوبی‌ها
شافعیان از عملکرد تیمش در بازی نخست مرحله دوم لیگ برتر اعلام نارضایتی کرد، گرچه اشتادسازه موفق شد ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم هندبال اشتادسازه موفق شد با یک برد میلی‌متری، ذوب‌آهن اصفهان را پشت‌سر بگذارد؛ هرچند سرمربی مشهدی‌ها این دیدار را صرفا یک دیدار تدارکاتی خواند.
دور رفت از مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان به‌طورمتمرکز به‌میزبانی تهران و در تالار هندبال باشگاه انقلاب ۲ روز است که آغاز شده و تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. اشتادسازه، نماینده مشهد در گروه‌ب، روز گذشته برابر اولین حریف خود یعنی ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت.
 
برای اشتادسازه قهرمان فصل گذشته، از این مرحله به بعد همه دیدار‌ها حساس و شبیه به فینال هستند؛ زیرا حتی یک اشتباه کوچک می‌تواند فرصت را به رقبا بدهد و این تیم را از سکوی اولی دور کند. به همین خاطر، بازی برابر ذوب‌آهن دیداری سخت پیش‌بینی شده بود، اما مشهدی‌های لیگ توانستند در یک بازی خیلی نزدیک به‌عنوان برنده از زمین خارج شوند.
بیش‌از یک ماه از پایان مرحله مقدماتی می‌گذشت و همین موضوع و دوربودن از فضای مسابقه در بازی اول اثرات خود را گذاشته بود. نیمه اول بازی با نتیجه ۸ بر ۷ و پیروزی اشتادسازه به پایان رسید.
 
گل‌های کمی ردوبدل شد و همین موضوع از درپیش‌بودن یک نیمه مهیج و جنجالی خبر می‌داد. نشمین شافعیان که قطعا از این تعداد گل و فاصله کم با رقیب رضایت نداشت، برای نیمه دوم تیمش را طور دیگری به زمین فرستاد. گل‌های بیشتری زده شد؛ بااین‌حال، ذوب‌آهنی‌ها هم به‌راحتی تسلیم نشدند و با فاصله کم در تعقیب اشتادسازه بودند، اما درنهایت با ۲ اختلاف گل، ۲۰ بر ۱۸، شافعیان توانست علوی را شکست دهد.

شافعیان: خوب نبودیم؛ یک بازی تدارکاتی بود!

پس‌از این دیدار، شافعیان که هدایت اشتادسازه را همچون فصل قبل برعهده دارد، اعلام کرد از بازی تیمش راضی نیست. او گفت: در هیچ‌کدام از فاز‌های دفاعی و هجومی هماهنگ نبودیم و امیدواریم در بازی بعدی جبران کنیم. باتوجه‌به اینکه بچه‌ها حدود یک ماه از کوران مسابقات دور بودند، این دیدار تقریبا اولین بازی تدارکاتی ما محسوب می‌شود. به‌طورکلی بچه‌ها خوب ظاهر نشدند. نیمه اول تقریبا شاهد بازی پایاپایی بودیم. از اوایل نیمه دوم بازی تا دقیقه ۱۵، کنترل بازی را به دست گرفتیم و اختلاف را زیاد کردیم، اما بازهم اشتباهات فردی باعث شد تا به حریف امتیاز بدهیم.
شافعیان تأکید کرد: به‌طورکلی از عملکرد و نتیجه کلی تیم راضی نیستیم و امیدواریم بتوانیم در بازی بعد جبران کنیم و شرایط بهبود پیدا کند.

علوی: از توپ‌های لورفته ناراحتم

زهرا علوی، سرمربی ذوب‌آهن، که تیمش مغلوب اشتادسازه شده بود نیز گفت: جدا از ناراحتی شکست، بیشتر ناراحتی من از این است که تیمم توپ‌های زیادی را لو داد و اگر این توپ‌های لورفته به ثمر می‌نشست، شاید نتیجه بازی خیلی خیلی متفاوت‌تر از نتیجه فعلی بود.
او البته مدعی شد: در یک لحظه، متوجه شدم که از تیم اشتادسازه ۷ نفر در زمین بازی حضور دارند، ولی نمی‌دانم چرا هیچ‌کدام از ناظران حاضر هیچ واکنشی نشان ندادند حتی بعداز اعلام من!

غیبت عجیب هم‌گروهی اشتادسازه

اما دیگردیدار روز گذشته بین هم‌گروهی‌های اشتادسازه برگزار نشد. دیدار تیم‌های شهیدشاملی و پرسپولیس بهبهان به‌دلیل غیبت تیم پرسپولیس بهبهان انجام نشد. مراد کرمی، رئیس کمیته مسابقات، درخصوص برگزارنشدن این بازی گفته است: تیم پرسپولیس بهبهان به‌دلیل پاره‌ای از مشکلات نتوانست در مسابقه مقابل شهیدشاملی کازرون حضور پیدا کند و با ارسال نامه‌ای به فدراسیون هندبال، به‌صورت‌کتبی انصراف خود را از حضور در مسابقه مقابل شهیدشاملی کازرون اعلام کرد. نتیجه دیدار پرسپولیس بهبهان و شهیدشاملی کازرون و همچنین تکلیف حضور نماینده بهبهان در ادامه این رقابت‌ها پس‌از بررسی در جلسه کمیته‌انضباطی مشخص خواهد شد.

برنامه امروز و فردا

امروز سه‌شنبه دوباره نوبت به تیم‌های گروه‌الف می‌رسد. تأسیسات‌دریایی بازی مهمی برابر سپاهان دارد و سنگ‌آهن بافق نیز با کربنات‌سدیم بازی می‌کند. درنهایت، روز چهارشنبه دیدار بسیار حساس مشهدی‌ها و تیم کازرون برگزار می‌شود. این ۲ تیم حریفان اصلی گروه خود برای صعود به نیمه‌نهایی هستند. در روز نخست نیز سپاهان و تأسیسات‌دریایی در گروه‌الف تیم‌های برنده گروه خود بودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->