حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

شروع چالش اشتادسازه در راه قهرمانی

  • کد خبر: ۵۵۳۷۸
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
شروع چالش اشتادسازه در راه قهرمانی
دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان از امروز در تهران آغاز می‌شود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ از امروز مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. اشتادسازه، نماینده مشهد، نیز از فردا باید برابر ۲ حریف جدید خود به میدان برود. در دور رفت مرحله دوم باز هم ۲ گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند. در گروه اول فولاد‌مبارکه سپاهان، سنگ‌آهن بافق، کربنات‌سدیم فیروزآباد و تأسیسات دریایی بازی می‌کنند و در گروه دوم اشتادسازه به‌همراه شهید شاملی کازرون، بهمن بهبهان و ذوب‌آهن اصفهان حضور دارند.

نگاهی به برنامه بازی‌های لیگ برتر هندبال بانوان

امروز یکشنبه ۲۱‌دی، از ساعت ۱۰ تیم‌های فولاد‌مبارکه سپاهان و سنگ‌آهن بافق رقابت کرده و در ساعت ۱۲:۳۰ کربنات‌سدیم و تأسیسات دریایی بازی بعدی را برگزار می‌کنند. فردا دوشنبه ۲۲‌دی، تیم‌های گروه دوم بازی خواهند داشت. ابتدا ۲ تیم شاملی کازرون و بهمن بهبهان به‌مصاف هم می‌روند و سپس از ساعت‌۱۲:۳۰ اشتادسازه برابر ذوب‌آهن صف‌آرایی خواهد کرد. روز سه‌شنبه دوباره نوبت به تیم‌های گروه «الف» می‌رسد، تأسیسات بازی مهمی برابر سپاهان دارد و سنگ‌آهن بافق نیز با کربنات سدیم بازی می‌کند.
 
در‌نهایت روز چهارشنبه دیدار بسیار حساس مشهدی‌ها و تیم کازرون برگزار می‌شود. اشتادسازه از ساعت‌۱۰ مقابل تیم شاملی کازرون، صدرنشین مرحله اول، به میدان می‌رود. این ۲ تیم حریفان اصلی گروه خود برای صعود به نیمه‌نهایی هستند. در روز پایانی ذوب‌آهن نیز با بهمن بهبهان رقابت می‌کند. دیدار‌های این دور از لیگ برتر هندبال بانوان کشور به‌طور‌متمرکز به میزبانی تهران و در تالار هندبال فدراسیون در مجموعه‌ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد. اشتادسازه راهی تهران شده و باید امروز تست PCR را پشت‌سر بگذارند تا فردا جواز حضور در بازی‌ها را داشته باشند.

شک نکنید امسال هم قهرمانیم

فوزیه صادق‌زاده، مدیر فنی تیم اشتادسازه و نایب‌رئیس بانوان هیئت هندبال استان، در‌باره آمادگی تیم شهر در این مرحله از رقابت‌ها گفت: تیم هندبال اشتاد‌سازه از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شک نکنید امسال مانند سال گذشته قهرمانیم. او تصریح کرد: تیم اشتاد‌سازه اکنون هیچ بازیکن مصدومی ندارد و همه مصمم و متحد برای کسب مدال قهرمانی پا به میدان خواهند گذاشت. اشتاد‌سازه ظرفیت و پتانسیل قهرمانی را دارد. این تیم با دارا بودن بازیکنان جوان، با‌تجربه و باانگیزه و سرمربی اسبق تیم ملی و همچنین با پشتوانه حمایتی مدیرعامل تمام ابزار‌های قهرمانی را در دست دارد.
 
نایب‌رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی در باره سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها خاطر‌نشان کرد: با‌وجود سرمایه‌گذاری خوبی که در میان تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها صورت گرفته بود، متأسفانه امسال با شیوع ویروس کرونا و با برگزاری دیدار‌ها به‌صورت متمرکز، رقابت‌ها از نظر شادابی و کیفی در سطح پایینی قرار داشت. معتقدم ما به‌عنوان یکی از میزبانان برگزاری رقابت‌ها از حمایت خوب تماشاچیان برخوردار‌یم و حضور تماشاچیان در کنار زمین، بازی‌ها را جذاب‌تر و دیدنی‌تر می‌کند.

مرور آنچه در لیگ برتر هندبال بانوان گذشت

با توجه به شکل‌و‌شمایل جدید لیگ امسال، تیم‌ها در ۲‌گروه دسته‌بندی شدند. اشتادسازه مشهد با هدایت نشمین شافعیان در گروه «الف» با تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و کربنات‌سدیم فارس هم‌گروه شد. شاملی کازرون نیز با تیم‌های تأسیسات دریایی، سنگ‌آهن بافق و ذوب‌آهن اصفهان در گروه «ب» قرار گرفت. مسابقات دور رفت شانزدهمین دوره از لیگ برتر از ۲۸‌مهر و با حضور ۸ تیم به میزبانی تهران آغاز شد و پس از برگزاری ۱۲‌دیدار به پایان رسید، پس از آن ۹‌آذر بود که مشهد میزبان دور برگشت لیگ برتر بانوان شد و ۷ تیم در ۶ روز با یکدیگر رقابت کردند تا رده‌بندی تیم‌ها پیش از مرحله ضربدری مشخص شود.
 
کربنات با جواب مثبت تست ۳۵‌درصد اعضا، تیم غایب این دوره بود. در‌نهایت در گروه اول تیم اشتادسازه مشهد تنها با اختلاف چند گل نسبت به تیم سپاهان در رده دوم جدول گروه خود ایستاد و اصفهانی‌ها اول شدند. پرسپولیس نیز سوم شد و کربنات بدون برد در انتهای جدول جای دارد. در گروه «ب» شاملی‌کازرون به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی بدون شکست صدرنشین است و پس از آن تأسیسات دریایی قرار دارد. ذوب‌آهن نیز سوم و سنگ‌آهن بافق قعر‌نشین است.

تغییر عجیب و سؤال‌برانگیز دقیقه‌۹۰

نکته تأمل‌برانگیز و کمی عجیب، تغییر دقیقه‌۹۰ در جدول گروه «الف» بود. کربنات با حکم فدراسیون ملزم شد تا ۳ بازی معوقه خود از دور برگشت را در یک هفته در خانه حریفان برگزار کند. کربنات فارس ابتدا به بهبهان رفت و شکست خورد، سپس به اصفهان رفت و برابر سپاهان بازهم باخت؛ اما برای سومین بازی که باید راهی مشهد می‌شد، دوباره غایب بود. فدراسیون هم این غیبت را قبول کرد و نتیجه بازی را ۱۰‌بر ۰ به سود اشتادسازه مشهد اعلام کرد.
 
با توجه به اینکه کربنات در دور رفت هم حتی یک پیروزی نداشت، به‌عنوان تنها‌ تیم بدون پیروزی گروه «الف» باید در انتهای جدول قرار می‌گرفت و اتفاقا تا قبل از بازی آخر معوقه فدراسیون نیز اعلام کرده بود این تیم چهارم است، اما بعد از غیبت دوباره کربنات، ناگهان در سایت فدراسیون یک برد مقابل نام این تیم ثبت شد و به رده سوم جدول آمد و به‌این‌ترتیب با تیم سپاهان در مرحله دوم هم‌گروه شد تا با تیم‌های دوم و چهارم گروه دیگر بازی کند. اشتادسازه هم به‌این‌ترتیب با بهبهان هم‌گروه شد تا به مصاف تیم‌های اول و سوم آن گروه برود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->