سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سقف اعطای تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد

  • کد خبر: ۵۸۳۴۳
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
  • ۴
سقف اعطای تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران درباره افزایش رقم تسهیلات اعطایی به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال آینده، اظهار کرد: دو محدودیت در افزایش سطح تسهیلات قرض الحسنه برای بازنشستگان و مستمری بگیران داریم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از محدودیت‌ها توان بازپرداخت تسهیلات از سوی بازنشستگان است، گفت: بازنشستگان به دلیل دریافت تسهیلات دیگر یا شرکت در طرح‌های مختلف، اقساط پرداخت می‌کنند، به همین منظور در بازپرداخت تسهیلات با محدودیت روبه رو هستند و اجازه افزایش تسهیلات قرض الحسنه با وجود این محدودیت‌ها امکان پذیر نیست.

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به دیگر محدودیت‌ها برای افزایش سقف تسهیلات، بیان کرد: منابع قرض الحسنه بانک محدود است و پرداخت تسهیلات ازدواج، تهیه جهیزیه، اشتغالزایی، مسکن روستایی و ... از محل منابع قرض الحسنه باید تأمین شود، به همین منظور منابع تسهیلات قرض الحسنه محدود است و بخشی از منابع تسهیلات قرض الحسنه عمومی به مستمری بگیران و بازنشستگان داده می‌شود، به همین منظور در افزایش رقم تسهیلات با محدودیت روبه رو هستیم.

 

لله گانی با بیان اینکه بودجه تسهیلات به بازنشستگان نسبت به سال گذشته از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، افزود: میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به بازنشستگان ۱۱ برابر افزایش یافته است که این اقدام با کمک سازمان تأمین اجتماعی بوده و ۵۰ درصد از این بودجه توسط سازمان و ۵۰ درصد آن توسط بانک رفاه تأمین شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه با وجود این محدودیت‌ها برای سال آینده سقف تسهیلات افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: باید منابع قرض الحسنه را در پایان سال بررسی کنیم، با هماهنگی که با سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌دهیم، تلاش ما این است که این رقم افزایش پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
1
خدا پدرتان را بیامرزد تسهیلات را ول کنید تا همسانسازی حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی بطور کامل اجرا نشه تسهیلات بدرد ما نخواهد خورد .ریشه ای عمل نمایید تا دیر نشده همسانسازی را انجام دهید .(نمیخواهید که با مریضی بازنشسته های تامین اجتماعی مواجه شوید.بهم خوردن کانون زندگی آنها و حتی فرزندانشون را ببینید و.....)تا دیر نشده کاری کنید تسهیلات را ول کنید اول افزایش حقوق بعد...
حسین128
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
انشاالله خداخیربه کسانی که دنبال حق وحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هستندبدهد
کبری خدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
ماوام 5ملیونی تازه گرفتیم این بخشنامه صادر شده دیگه به ما تعلق نمی گیرد
فریدون
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
اینجانب. خیلی. ها. می. شناسم. که. باتوجه. به...... اینکه. کرایه. نشین. هستنند. ماهی. یک. میلیون.... حقوق. می. گیرند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->