خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دریافت خدمات درمانی بدون دفترچه بیمه تامین اجتماعی در مراکز دولتی

  • کد خبر: ۵۸۲۰۱
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
دریافت خدمات درمانی بدون دفترچه بیمه تامین اجتماعی در مراکز دولتی
 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از موافقت وزارت بهداشت برای استفاده مراکز درمانی دانشگاهی از سامانه نسخه الکترونیک این سازمان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی سالاری در جلسه رسیدگی به روند پیشرفت طرح نسخه الکترونیک که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌های سراسر کشور و مدیران ستادی بخش درمان و فن‌آوری اطلاعات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: مراکز درمانی تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند از طریق نرم افزار‌های واسط (API) سامانه‌های الکترونیکی خود را به سامانه نسخه الکترونیک متصل کنند.

 

سالاری افزود: مطابق توافق صورت گرفته با وزارت بهداشت، مراکز درمانی دانشگاهی می‌توانند از طریق بهره برداری مستقیم از سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی و یا اتصال سامانه‌های مورد استفاده خود نسبت به تولید نسخه الکترونیک اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت به زودی توصیه به همکاری و استفاده از سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی را به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ می‌کند، گفت: مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌ها از این بعد می‌توانند با دانشگاه‌های علوم پزشکی همکاری و تعامل بهتری به منظور پیشبرد طرح نسخه الکترونیک و توسعه استفاده از این سامانه داشته باشند.

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارتقاء سامانه‌ها و امکانات سخت افزاری این سازمان را از مهمترین اولویت‌ها برای توسعه خدمات غیرحضوری و نسخه الکترونیک برشمرد و اظهار داشت: برای تحقق اهداف سازمان در زمینه ارتقاء سامانه‌ها از ظرفیت بهترین و توانمندترین متخصصان و شرکت‌های این حوزه استفاده خواهیم کرد و در پیشبرد برنامه‌ها بسیار مصمم و جدی هستیم.

 

سالاری با بیان اینکه در ایام پایانی هر ماه شاهد تراکم بیشتر فعالیت‌ها در زمینه دریافت حق بیمه و پرداخت مستمری بازنشستگان هستیم، گفت: ظرفیت سامانه‌های الکترونیکی سازمان را برای خدمت رسانی در اوج فعالیت و شلوغ‌ترین روز‌های سال قابل استفاده باشد.

 

وی با اشاره به توقف چاپ و توزیع دفترچه‌های کاغذی از ابتدای ماه آینده، گفت: از اول اسفند قطعاً دفترچه جدیدی چاپ نخواهیم کرد و این موضوع را برای عموم مردم، پزشکان، داروخانه‌ها، پاراکلینیک‌ها اطلاع رسانی خواهیم کرد و برای هر گروه از این مخاطبان برنامه اطلاع رسانی مناسبی و موثری خواهیم داشت.

 

سالاری پرداخت منظم و بلافاصله مطالبات در قالب سامانه نسخه الکترونیک را مهمترین مزیت برای درمانگران در استفاده از سامانه به جای نوشتن نسخه در سربرگ برشمرد و گفت: تسهیل استفاده از سامانه و کاربرپسند شدن و ارتقاء فنی سامانه از مسائل مهمی هستند که مورد توجه قرار دارد و انتظار داریم که در ماه‌های آینده به مرور سامانه نسخه الکترونیک به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد و نیازی به نوشتن نسخه بیماران در سربرگ پزشکان نباشد.

 

در این جلسه مدیران استانی و ستادی سازمان تأمین اجتماعی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه پیشرفت پروژه نسخه الکترونیک پرداختند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->