ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان: شهرآورد مشهدی‌ها تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند

  • کد خبر: ۵۸۶۳۶
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان: شهرآورد مشهدی‌ها تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند
روز بد اشتادسازه و پیروزی ارزشمند آریامقام در دومین روز از مرحله نهایی لیگ دسته‌یک والیبال دیگر امکان برگزاری فینال تمام مشهدی در لیگ دسته یک وجود ندارد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ با شکست یکی از نمایندگان مشهد در روز دوم لیگ دسته‌اول والیبال بانوان، فینال جذاب تمام‌مشهدی در خانه رقم نمی‌خورد. دور نهایی لیگ دسته‌یک والیبال بانوان دومین روز خود را با ۲ بازی دیگر به میزبانی مشهد پشت‌سر گذاشت و حالا امروز قرار است تکلیف قهرمان لیگ و تیم‌های صعود‌کننده به لیگ برتر مشخص شود. امروز یکشنبه ۲۶‌بهمن، شهرآورد مشهدی‌های لیگ در‌حالی برگزار می‌شود که نتیجه این دیدار برای هر ۲ تیم از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
۲ تیم مشهدی اشتادسازه و آریا‌مقام حدود ۲ ماه پیش در همین سالن مهران، در مرحله نخست لیگ دسته‌یک برابر هم به میدان رفتند که با پیروزی ۳ بر ۰ آریا‌مقام به پایان رسید. هر‌چند آن نتیجه چندان مهم نبود و هر ۲ تیم به مرحله بعدی صعود کرده بودند؛ اما این‌بار رقابت آن‌ها رنگ‌و‌بوی مرگ‌و‌زندگی دارد.

در مرحله نهایی تیم‌های آریا‌مقام پارس مشهد، اشتادسازه مشهد، مس رفسنجان و جوانان زرتشتی یزد به میدان رفته‌اند. هر کدام ۳ دیدار با رقبا باید داشته باشند و در‌نهایت براساس امتیازاتی که در‌مجموع کسب شده است، قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ مشخص خواهد شد. از‌آنجا‌که مشهد ۲ نماینده در این رقابت‌ها دارد و آخرین روز مسابقات آریا‌مقام و اشتادسازه باید به‌مصاف هم بروند، پیش‌بینی می‌شد در صورت کسب ۲ پیروزی توسط هر ۲ نماینده مشهد، این شهرآورد تبدیل به فینالی جذاب شود تا مشهدی‌ها بر سر عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند. در پایان امروز تیم‌ها ابتدا براساس امتیاز، سپس براساس تعداد برد، معدل ست‌های برده بر باخته و در‌نهایت براساس معدل امتیاز رده‌بندی خواهند شد.

باخت تلخ برای مسی‌ها

در اولین روز رقابت‌ها، اشتادسازه مشهد در سالن مهران به‌مصاف تیم جوانان زرتشتی یزد رفت؛ تیمی که چندی‌پیش در مرحله قبلی دیگر‌تیم مشهدی یعنی آریا‌مقام پارس را شکست داده بود. اما در بازی نیمه‌نهایی اشتادسازه با پیروزی ۳‌بر ۱ برابر یزد، کار خود را آغاز کرد. این پیروزی امید زیادی را به اردوگاه مشهدی‌ها برای رسیدن به فینال داد؛ اما در روز دوم بازی‌ها آن‌ها باید به‌مصاف مس رفسنجان می‌رفتند. در مرحله نیمه‌نهایی، اشتادسازه و مس رفسنجان هم‌گروه بوده و مشهدی‌ها در آن بازی توانسته بودند دیداری نزدیک و تماشایی را در اصفهان رقم بزنند. این دیدار ۳‌بر‌۲ به سود مس تمام شده بود و اشتادسازه با بدشانسی پیروزی را از دست داده بود.
 
حالا آن‌ها باید دوباره برابر نارنجی‌پوشان کرمان به میدان می‌رفتند. برخلاف پیش‌بینی‌ها، اما اشتادسازه حتی همان تیم مرحله قبل هم نبود و نتوانست در قواره یک رقیب جدی برابر رفسنجان ظاهر شود. گیم اول این بازی با نتیجه دور‌از‌ذهن ۲۵‌بر‌۱۴ و برد مسی‌ها تمام شد. در دست دوم اشتادسازه شبیه به همان تیم دیروزی شد، ولی بازهم ۲۵‌بر‌۲۳ بازی را به حریف واگذار کرد. نتیجه ضعیف ست سوم نیز امید‌ها را برای بازگشت اشتادسازه ناامید کرد و ۲۵‌بر ۱۳ مس پیروز شد تا به‌این‌ترتیب پیروزی دوم اشتادسازه ثبت نشود.

پیروزی و صدرنشینی برای آریا

آریا‌مقام پارس، دیگر‌نماینده مشهد، در این مرحله نیز روز اول را با یک پیروزی سخت پشت‌سر گذاشته بود. آن‌ها با مس رفسنجان روبه‌رو شدند؛ تیمی که مدعی قهرمانی است. دو دست اول را آریا‌مقام با نتایج ۲۵‌بر‌۱۷ و ۲۵‌بر‌۲۳ پیروز شد، اما در دست سوم مس اجازه تمام‌شدن بازی را به تیم مشهدی نداد و با کسب یک ست پیروزی با نتیجه ۲۵‌بر‌۱۹، دیدار ادامه پیدا کرد. پیروزی مسی‌ها در گیم چهارم نیز ۲۵‌بر‌۲۳ تکرار شد؛ اما در‌نهایت در آخرین دست این تیم مشهد بود که با نتیجه ۱۵‌بر‌۱۰ اجازه نداد حریف برنده میدان باشد. هرچند مس یک‌امتیاز از آریا‌مقام گرفت.

اما در روز دوم تیم جوانان زرتشتی یزد حریف آریا بود. این ۲ تیم هم یکدیگر را در مرحله نیمه‌نهایی ملاقات کرده بودند. آریا‌مقام پارس که در طول این فصل حتی یک شکست هم در کارنامه نداشت، بالاخره مقابل یزدی‌ها شکست را تجربه کرد؛ هر‌چند آن دیدار هم ۳‌بر‌۲ به پایان رسیده بود. حالا دوباره این ۲ تیم برابر هم در مرحله‌ای حساس‌تر به میدان رفتند.

به انتهای گزارش اضافه شود): آریا‌مقام که از همان مرحله نخست خود را لیگ‌برتری می‌دید و حتی قرارداد بازیکنانش را برای حضور در فصل بعدی آماده کرده است، اجازه نداد تیم یزد پیروزی مرحله قبلی را تکرار کند و در‌نهایت با نتیجه ۳‌بر ۱ دومین حریف را نیز پشت‌سر گذاشت و اکنون با ۵‌امتیاز از دیگر‌رقبا پیش است. مس رفسنجان نیز چهارامتیازی است و اشتادسازه ۳‌امتیاز دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->