کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

سرآسیایی: مقابل پرسپولیس می‌شد بهتر باشیم

  • کد خبر: ۵۸۶۷۹
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
سرآسیایی: مقابل پرسپولیس می‌شد بهتر باشیم
مربی مشهدی تیم مس رفسنجان از بازی با ذوب آهن گفت و تاکید کرد: باید برای رقابت با نماینده اصفهان تمرکز لازم را داشته باشیم و به خاطر رتبه این تیم، حریف را دست کم نگیریم.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی سرآسیایی در آستانه دیدار حساس مس رفسنجان مقابل ذوب آهن گفت: بالاخره همانطور که از جدول بر می‌آید ما فردا انگیزه‌های زیادی برای کسب پیروزی و حضور در رتبه‌های بالاتر جدول را داریم و این مهم محقق نمی‌شود جز کسب سه امتیاز در آخرین بازی نیم‌فصل تا کار خوب تیم را با یک نتیجه خوب در نیم فصل اول به پایان ببریم.

او با اشاره به بازی گذشته مس مقابل پرسپولیس تصریح کرد: شاید می‌توانستیم بهتر مقابل پرسپولیس بازی کنیم، اما قابل پیش‌بینی بود که بعد از چند بازی پرفشار و مسافرت‌های متعدد و فشار بدنی زیاد و عدم امکان ریکاوری کاملی مقابل پرسپولیس تحلیل بدنی برویم.

مربی مس تاکید کرد: البته که پرسپولیس هم فراتر از فوتبال ایران بازی کرد که باید به یحیی و تیمش تبریک بگویم. بچه‌های ما تلاششان را کردند، اما اسیر بازی حریف شدیم و علیرغم اینکه نیمه اول را خوب کنترل کردیم متاسفانه روی سهل‌انگاری و تاکیدی که روی ایستگاهی کرده بودیم گل خوردیم و اخراجی که دادیم با تحلیل بدنی تیم کارمان را سخت کرد و نبود چند بازیکن هم تاثیرگذار شد.


سرآسیایی با اشاره به برنامه‌های ریکاوری محمد ربیعی برای آماده‌سازی تیم برای دیدار با ذوب‌آهن گفت: با هماهنگی آقای ربیعی خیلی زود تیم را ریکاوری کردیم و با وضعیت مناسب و کاملا هوشیار اکنون آماده‌ایم تا یک بازی خوب را مقابل ذوب‌آهن به نمایش بگذاریم. بچه‌های ما بازیکنان بزرگی هستند. ما یک تیم یکدست هستیم و توانسته‌ایم خیلی زود به شرایط آرمانی خود برگردیم تا موجبات خوشحالی مردم رفسنجان فراهم کنیم.

او ادامه داد: جایگاه ذوب‌آهن هم با ساختار و قدمت و بازیکنان باکیفیت اینجای جدول نیست. آن‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و حریف قدری هستند. پیش‌بینی بازی سختی را داریم، اما با برنامه‌ریزی بچه‌های ما کاملا آماده هستند و انشاالله برای یک پایان خوب در نیم فصل اول با غیرت و دوندگی به زمین خواهیم رفت.

مربی مس در خاتمه خاطرنشان کرد: تکرار می‌کنیم که قطعا مسئله امسال ما نگه داشتن تیم با شخصیت مس رفسنجان در لیگ‌برتر است و خواهشم این است که توقعات را از این تیم در سال اول حضور در لیگ‌برتر بالا نبریم.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->