محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی
سرخط خبرها

ساعت دیدار پرسپولیس و تراکتور+ برنامه هفته چهاردهم

  • کد خبر: ۵۷۸۰۷
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
ساعت دیدار پرسپولیس و تراکتور+ برنامه هفته چهاردهم
رقابت های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس عصر فردا وارد ایستگاه چهاردهم خواهدشد و پرسپولیس در حساس ترین دیدار هفته در تبریز به مصاف تراکتور این شهر خواهدرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال وارد ایستگاه چهاردهم شد و در این چارچوب، فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز، دو تیم مدعی پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

پرسپولیس که ۲ بازی عقب افتاده نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری دارد، اگر در ادامه رقابت‌های خود تا پایان نیم فصل برنده باشد، صدرنشین خواهدشد. در سوی دیگر تراکتور همچنان مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی بازیکن در اختیار دارد و نتایج نسبتا خوبی هم در چند هفته اخیر کسب کرده است.

چهره ویژه این دیدار محمد عباس زاده، مهاجم سابق پرسپولیس است که انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابقش دارد. عباس زاده این روز‌ها یکی از مهره‌های تاثیرگذار تراکتور شده و حسابی روی دور گلزنی است.

دیگر دیدار فردا بین تیم‌های شهرخودرو خراسان و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهدشد.

مشهدی‌ها که هفته عجیبی را پشت سر گذاشتند، با وجود برد ۳ گله مقابل سپاهان در نقش جهان روز‌های پرالتهابی را می‌گذرانند. بازداشت مدیران شهرخودرو و مشکلات مالی که در ادامه گریبان نماینده خراسان را خواهدگرفت، قطعا آرامش و تمرکز را از شاگردان رحمتی گرفته است.

چهره ویژه دیدار شهرخودرو و مس، اما روی نیمکت تیم حریف نشسته است. مجتبی سرآسیایی که یکی از عوامل بقای امتیاز لیگ برتری در مشهد بود و سال‌ها در پدیده و شهرخودرو به فعالیت پرداخت، در لیگ بیستم به عنوان دستیار محمد ربیعی کار خود را در مس رفسنجان دنبال می‌کند.

حالا باید منتظر ماند و دید تقابل میان دو دوست، سرآسیایی و رحمتی، فردا با چه نتیجه‌ای به پایان خواهدرسید.

سایر دیدارهای هفته چهاردهم روز جمعه برگزار خواهدشد. ماشین سازی به مصاف پیکان می رود، استقلال پذیرای نساجی خواهدبود. ذوب و سپاهان دربی اصفهان را برگزار خواهندکرد.

صنعت نفت و فولاد، دربی خوزستان را در آبادان برگزار می کنند.گل گهر پذیرای نفت مسجدسلیمان است و سایپا نیز در اراک باید به مصاف آلمینیوم برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->