آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یاحقی در باب فاصله جامعه با سعدی
سرخط خبرها

رضا بهرام در رده شایسته‌ترین خواننده‌های ایرانی

  • کد خبر: ۵۸۸۰۱
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
  • ۱
رضا بهرام در رده شایسته‌ترین خواننده‌های ایرانی
رضا بهرام را می‌توان از دسته خوانند‌ه‌های خوب کشور به حساب آورد که اکنون توانسته است در میان خواننده‌های فارسی‌زبان و ملی دیگر، جایگاه خوبی به دست بیاورد.

گزارش آگهی

رضا بهرام را می توان از دسته خواننده های خوب کشور به حساب آورد که اکنون توانسته در میان خواننده های دیگر فارسی زبان و ملی جایگاه خوبی را بدست بیاورد. برخی صداها را که بار اول می شنوید علاقه دارید برای مدتی در گوشتان تکرار شوند تا بتوانید آرامشی دست نیافتنی را بدست بیاورید.

رضا بهرام از آن دسته خواننده های خوب کشور است که توانسته با صدای خاص خود همیشه شنونده های موزیک هایش را شاد و خوشحال نگه دارد. شاید شما این خواننده را به نام رضا بهرام بشناسید اما نام واقعی او رضا هلاورجانی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ داخلی است.

رضای عزیز و دوستداشتنی متولد دی ماه سال 1370 در یزد می باشد. درواقع خانواده رضا از آن دسته خانواده های ورزشکار بوده که رضا نیز ناخواسته به سمت ورزش روانه شده بود. متاسفانه رضا بهرام عزیز در سن 14 سالگی سایه پدر را از دست داد و او بعد از این واقعه و رفتن به دانشگاه به سمت ورزش فوتبال روانه شد.

رضا بهرام فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه یزد است. این هنرمند بعد از مدتی سپری کردن ورزش زیبای فوتبال متاسفانه به دلیل مصدومیت بالا نتوانست آن را ادامه دهد که سبب گرایش وی به زمینه موسیقی شد. رضا بهرام نوع خوانندگی و علاقه وی به هنر خود را مدیون پدرش می داند و او را تشویق کننده اصلی برای حرکت به سمت هنر و موسیقی می دانست.

 

رضا بهرام در رده شایسته ترین خواننده های ایرانی

 

شروع خوانندگی، نوع سبک و عبور مسیری سخت برای رسیدن به شهرت

رضا بهرام که دیگر تمام توان خود را در زمینه موسیقی بکار برده بود سعی داشت برای آنکه بتواند سریعتر به شهرت برسد و درواقع طرفدارانی را به دور خود جمع کرده باشد. او توانست سه سبک را به یکدیگر ترکیب کند و موسیقی هایش را براین اساس به انتشار برساند.

رضا بهرام آوازه ایرانی، موسیقی جزر، موسیقی فلامینگو و موسیقی پاپ را با یکدیگر ترکیب کرد تا توانست به شهرت خوبی دست بیابد. او در ابتدا سعی کرد با انتشار چندین ویدیو از بازخوانی اولین آهنگش به نام از عشق بگو صدایش را به گوش کاربران اینستاگرام و دنیای مجازی برساند.

سپس بعد از گذشت مدت کوتاهی از عشق بگو را به انتشار رساند که یار و همدم تمامی عاشقانی شد که نیاز به یک اهنگ پاییزی داشتند و یا اهنگی که بتوان در لب ساحل گوش داد و به آرامش رسید. از عشق بگو رضا بهرام مملو از حس عاشقانه و احساسی بوده که به خوبی از صدای این هنرمند به وجود شنونده انتقال داده شده است. از عشق بگو به عنوان اولین ترانه از رضا بهرام در تاریخ 29 تیرماه سال 1397 با تنظیم مسعود جهانی منتشر شد.

علاقه شنونده ها به صدای این هنرمند سبب شد تا رضا بهرام در همان سال موزیکی با ریتمی شاد و مفهومی عاشقانه را به انتشار برساند. آهنگ «مو به مو» از رضا بهرام نیز نقد های مثبتی داشت که همان سال به عنوان تیتراژ پایانی سریال ممنوعه به شهرت رسید. اهنگ مو به مو از رضا بهرام در لیست پر دانلودترین آهنگ های ایرانی قرار گرفته و اکنون نیز در پلی لیست ها به گوش می رسد.

 

رضا بهرام و حاشیه های موسیقی

هر هنرمندی در دنیای موسیقی داخلی گریبانگیر حاشیه می شود و همین سبب می شود تا هواداران همیشه با یکدیگر سر جنگ داشته باشند. رضا بهرام نیز به تازگی و در سال 1399 حاشیه های بسیاری داشته است.

ابتلای این خواننده به بیماری کرونا و عکس العملی جالب پس از بهبود این هنرمند خبرساز شد. رضا بهرام به دلیل شیوع بیماری همه گیر و جهانی کرونا برای مدتی خانه نشین شد و نتوانست فعالیت های هنری خود را ادامه دهد. اما بعد از یک ماه قرنطینه و مراقبت سریعا موزیکی را به انتشار رساند به نام افسوس که کاور رسمی نداشت و رضا بهرام در این موزیک ریتم سنتی موسیقی را در پیش گرفته است.

دلیل انتشار سریع آهنگ برای رضایت حال کاربران بود و به گفته رضا بهرام موسیقی افسوس چندسالی است آماده پخش بوده و اکنون بعد از بهبود توسط رسانه های موسیقی به انتشار رسیده است.

دومین حاشیه جنجالی رضا بهرام در سال 1399 درگیری لفظی وی با زانیار خسروی از اعضای اصلی گروه موسیقی ایهام می باشد. آهنگ جدید رضا بهرام به نام آدم سابق مورد حمله زانیار خسروی قرار گرفت و وی ادعا کرد که ریتم آهنگ آدم سابق کپی برداری از دو موسیقی ایهام بوده و رضا بهرام نمی تواند آن را به پخش برساند.

اما رضا بهرام بعد از گذشت مدتی اهنگ آدم سابق را به انتشار رساند که نقدهای بسیار مثبتی را به همراه داشته است. و اکنون موزیک ویدیوی این موسیقی نیز به مرحله انتشار رسیده است.

 

فول آلبوم رضا بهرام

رضا بهرام اهنگ های بسیار خوبی داشته و هر یک برای شنونده های موسیقی یادآور خاطرات خوب و شیرینی می باشد. دسترسی به تمامی موزیک های این هنرمند کار بسیار ساده ای است و تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از طریق فول آلبوم رضا بهرام در این وب سایت خوب موسیقی آهنگ های مورد نظر خود را با کیفیت هایی خوب و عالی دانلود کنید. آهنگ رضا بهرام جدید نیز در این فول آلبوم قرار داشته که این موسیقی را می توانید به همراه موزیک ویدیو آن در اختیار داشته باشید.

 

امیدواریم با شنیدن این اهنگ نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
سلام من یکی از طرفداران شما هستم امیدا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->