فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو جایزه انجمن قلم آمریکا در اعتراض به انفعال درقبال مردم غزه اضافه شدن ۱۳ فیلم بر فهرست فیلم‌های جشنواره کن تصویری از آلن دلون در ۸۸ سالگی + عکس موضوع سریال «بدل» علی مشهدی چیست؟ +زمان پخش فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» در تلویزیون + زمان پخش «تغییر چهره ۲» با نیکلاس کیج و جان تراولتا ساخته می‌شود واکنش سینماگران به صحبت‌های نائب رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی تهیه‌کنندگان و بازیگران بیانیه روابط عمومی نماوا درباره صحبت‌های بی‌سابقه نائب رئیس این پلتفرم ویدئو | صحبت‌های عجیب نایب‌رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی بازیگران و تهیه‌کنند‌ه‌های سینما توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر پوشش بیمه تامین اجتماعی برای ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر
سرخط خبرها

آی ریتم؛ دسترسی به دانلود آهنگ جدید فقط با یک کلیک ساده!

  • کد خبر: ۵۷۳۵۷
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
آی ریتم؛ دسترسی به دانلود آهنگ جدید فقط با یک کلیک ساده!
از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت خوب را می‌توان دارابودن پخش آنلاین در هر پست تا قبل از دانلود یک اثر اول گوش دهند و اگر مورد پسند بود آن اثر را دانلود کنند تا در حجم مصرفی آن‌ها کم شود.

گزارش آگهی

کمتر کسی هست که امروزه در تنهایی خود و یا در مجالس شادی و سهیم شدن شادی اش با دیگران به دنبال گوش دادن به موسیقی نباشد و هر روز و هر روز به دنبال دانلود جدید ترین موزیک های مورد علاقه اش می باشد. بنابراین اولین و آخرین انتخاب خود را یک جست و جوی ساده در گوگل می داند. در این مقاله ما کار شما را راحت کردیم و بهترین انتخاب را در این مقوله به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

آی ریتم سایت موزیک

 

در عکس بالا جمله ای تحت عنوان یک گوش کارشناسی شده به موسیقی را شعار سایت آی ریتم دانسته اند. حالا چرا؟ اگر بخواهیم جواب کوتاهی بدهیم می گوئیم که تمامی موزیک هایی که در سایت قرار می گیرند کارشناسی شده هستند و از زیر فیلتر استدیویی شخصی آی ریتم رد می شوند که یک مجموعه تجهیزات گرید A را در خود دارد. از همه مهم تر کارشناسان و موسیقی دانانی دارد که همه تجربه های بسیاری در ماکت موسیقی کشور داشته اند و هم اکنون نیز فعالیت می کنند. 

کلمات کلیدی: دانلود آهنگ، موزیک، موسیقی، اهنگ، آی ریتم، سایت موزیک، دانلود آهنگ جدید

 

چه ویژگی هایی یک سایت موزیک را متمایز می سازد؟

به طور کلی آپشن های زیادی در سایت های مختلف موسیقی وجود دارد و هر سایتی نیز ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد و هیچ کدام کامل نیستند، همانطور که هیچ انسان کاملی وجود ندارد و کامل مطلق خداست. سعی سایت های موزیک نیز بر این بوده است تا همه جانبه باشند. از جمله مهم ترین ویژگی های یک سایت خوب را می توان به دارا بودن پخش آنلاین در هر پست تا قبل از دانلود یک اثر اول گوش دهند و اگر مورد پسند بود آن اثر را دانلود کنند تا در حجم مصرفی آن ها کم شود. هم چنین لازم به ذکر است که سرور های سایت ایرانی باشند تا نیم بها محاسبه شود. دانلود ها باید به صورت لینک مستقیم باشند و از یک سرور اختصاصی تهیه شوند. ضمنا از سایت هایی موزیک هایتان را بشنوید که نسخه اورجینال و با کیفیت 320 یک آهنگ را منتشر می کنند. ( برای فهمیدن این مورد وقتی آهنگی را دانلود کردید از طریق نرم افزار هایی مثل Tag & Rename ببینید که آدرس سایت مورد نظر را نشان می دهد یا خیر! البته روی مدیا پلیر های سیستم شما نیز در هنگام پخش نام سایت آورده می شود. ) 

یکی دیگر از ویژگی ها را می توان به دارا بودن متن آن اثر دانست تا شنونده به آن دسترسی داشته باشد و به طور منظم این عمل انجام شده باشد. به علاوه بهتر است نقد و بررسی کارشناسی شده ای در هر پست آهنگ به صورت مجزا وجود داشته باشد تا شنونده بیشتر با آن آشنا شود. ذکر عوامل ساخت آهنگ و نوازنده ها و ... نیز مورد نیاز است. 

هم چنین به یاد داشته باشید یک سایت خوب باید تیزر ویدئویی اختصاصی خود سایت و خود موزیک هنرمند را داشته باشد. این کار باعث می شود تا موزیک آن هنرمند در شبکه های ویدئویی از جمله آپارات و اینستاگرام و تلگرام و ... دست به دست شود. 

قالب و ظاهر یک سایت نیز بسیار حائز اهمیت است و باید به گونه ای باشد که در عین سادگی و واکنش گرایی و شیک بودنش، رابطه کاربری ساده ای داشته باشد و هر کاربر مهمان پس از ورود به سایت گیج نشود و به راحتی بتواند نیازش را بر طرف نماید. سایت عاری از هر گونه تبلیغات مزاحم از قبیل پاپ آپ، تبلیغات متنی و ... باشد تا کاربر سایت درگیر این مزاحمات نشود. همچنین قسمتی برای جست و جو داشته باشد تا فرد آهنگ مورد نظرش را پیدا کند. 

سایت آی ریتم تمامی این ویژگی ها را داراست ولی باز همی تاکید می کنیم که کامل مطلق هیچ سایتی نیست و این سایت نیز به طبق شعارش روز به روز با کمک کاربران و نظراتشان بهبود خواهد یافت و بهترین خواهد شد. شما نیز می توانید دانلود آهنگ جدید خود را از طریق سایت آی ریتم به راحتی و با چند کلیک ساده پیدا کنید. 

 

چه سایتی برای اولین بار پست یک آهنگ جدید از هنرمندان را می گذارد؟

قطعا این که چه سایتی اولین در گذاشتن یک آهنگ جدید باشد اهمیت بسیاری دارد و مخاطب زود تر از بقیه می شنود. یک سایت موزیک باید آپدیت باشد و خود را هر ثانیه بروز نگه دارد و از حاشیه ها نیز به دور باشد. اما در این قسمت دو راه وجود دارد: گاهی خود هنرمندا و یا خواننده موزیکش را برای سایت ارسال می کند و خب طبیعتا آن سایت به عنوان اولین سایت موزیک را منتشر می کند که این مورد را موزیک های خواننده های مبتدی می نامیم و گاهی نیز بالعکس سایت به دنبال یک موزیک جدید از خواننده های درجه یک و شهرت دار می رود و از طریق پیج های شخصی آن خواننده در اینستاگرام و کانال تلگرام و هزاران راه ارتباطی دیگر پیدا می کند که به این دسته موزیک های خواننده های پیشرفته می گویند. بنابراین از طریق این دو راه موزیک ها در سایت های موزیک منتشر می شوند که سایت آی ریتم از هر دو طریق موفق عمل کرده است و تاکنون با هنرمندان بزرگ و به نام بسیاری نیز همکاری داشته است. 

 

سایت دانلود آهنگ جدید آی ریتم

 

چه سایتی مناسب پخش آهنگ و گرفتن نتیجه می باشد؟

قطعا دغدغه یک هنرمند به نمایش گذاشتن کارش می باشد حتی اگر بهترین باشد ولی شنیده نشود هنرش را مفت فروخته است. پس درک بالا داشتن از این که چه سایتی مناسب هزینه کردن و پخش آهنگ می باشد نیز بسیار مهم است. همیشه به این فکر کنید که یک تریبون قوی برای خود ایجاد کنید و تا آخر عمر در ابتدا اول تریبون خود را قوی سازید و سپس به دنبال هزینه در تریبون های دیگر باشید. این امر نه تنها باعث موفقیت شما می شود بلکه در دراز مدت تاثیرات بسیار مثبتی برای شما رقم خواهد زد. 

اما اگر تصمیم به پخش آهنگ گرفته اید در ابتدا با کارشناسان سایت آی ریتم مشورت کنید تا با راهنمایی حرفه ای در این زمینه شما را به راه صحیح راهنمایی کنند. از پرداختن هزینه های هنگفت به سایت های الکی و با بازدید های فیک اجتناب کنید و گول بازدید های میلیونی را نخورید!!! شما فرض کنید ایران هشتاد میلیون جمعیت دارد و از این تعداد شاید تنها 20 میلیون وقت داشته باشند تا موسیقی گوش دهند. حال در برخی سایت ها مشاهده شده که آمار بازدید یک موزیک 5 میلیون شده !!! ینی شما فرض کنید 5 میلیون از یک سایت دانلود کرده اند ! که چیزی محال و دور از ذهن است. پس گول این آمار ها رو نخورید. برای این که بفهمید چه سایتی بازدید واقعی و حرفه ای و درستی دارد به رتبه الکسای آن سایت و مشاهده آن سایت در نتایح اولیه گوگل بنگرید. 

ضمنا لازم به ذکر است که سایتی برای پخش مناسب است که آهنگ شما را مادام العمر در آرشیو خود نگه داری کند و هیچگاه پاک نشود. بد نیست از طریق آدرس سایت آی ریتم و مراجعه به صفحه پخش آهنگ نگاهی به توضیحات کاملی در این باره بیاندازید. از طریق آدرس ireetm.com می توانید به سایت مراجعه نمایید. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->