وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

احتمال اکران سه فیلم پرطرفدار در نوروز ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۵۹۰۱۷
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
احتمال اکران سه فیلم پرطرفدار در نوروز ۱۴۰۰
دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران از احتمال اکران ۳ فیلم «دینامیت»، «چپ، راست» و «درخت گردو» در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز - محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین وضعیت فعالیت سینماها در کشور گفته است: «خوشبختانه با برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، بخش مردمی با استقبال بسیار خوبی همراه بود. مخاطبان سینما وقتی می‌دیدند که به بهترین شکل پروتکل‌های بهداشتی در سینماها رعایت می‌شود، استقبال بهتری از فیلم‌ها داشتند.»

 

صابری در این گفت‌وکو از استقبال خوب مردم از فیلم‌های جشنواره و لزوم ادامه اکران فیلم‌ها گفته است: «ما برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی برای مدیران سینمایی و کارکنان سینما کلاس‌های آموزشی را برگزار کردیم تا به بهترین نحو در حوزه حفظ پروتکل‌های بهداشتی ورود پیدا کنیم. در جلسات متعددی که در سازمان سینمایی داشتیم امیدوار بودیم که بعد از جشنواره مردم باز هم از سینماها استقبال کنند، در واقع چراغ سینما یک بار دیگر توسط جشنواره فیلم فجر روشن شد، برای ادامه این راه تنها می‌توانیم با اکران فیلم‌های خوب به جلو برویم. سازمان سینمایی به ما پیشنهاد اکران فیلم «لاله» را داد، این فیلم از ابتدای سال ۹۹ قرار بود اکران شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا اکران نشد، البته متأسفانه تا امروز این فیلم را برای اکران در اختیار سینماها قرار نداده‌اند.

 

فروش ۳۵۰ میلیونی «شنای پروانه» در ۲ روز

صابری در باره قاچاق فیلم «شنای پروانه» هم توضیحاتی داده است: «متأسفانه بعد از جشنواره فیلم فجر، با قاچاق فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت صاحبان این فیلم تصمیم گرفتند که آن را اکران کنند، که البته نمایش این فیلم با استقبال خوبی همراه بود و در ۲ روز اول بیش از ۳۵۰ میلیون تومان در سینماها فروخته شده است. البته این را هم باید بگویم که آخرین سانس سینماها به دلیل منع تردد ساعت ۱۸ در نظر گرفته شده است که این مساله خود می‌تواند در کاهش مخاطب تأثیرگذار باشد.»

 

«دینامیت»، «چپ، راست» و «درخت گردو» گزینه‌های اکران نوروزی

وی در ادامه درباره فیلم‌های اکران نوروزی گفته است: «تصمیم گرفته شد تا ۵ فیلم برای اکران نوروزی انتخاب شوند که سه تا از این فیلم‌ها شامل «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی، «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است. البته شنبه هفته آینده جلسه نهایی انجمن سینماداران و پخش کنندگان برگزار شود تا در این زمینه به جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنیم و در صورت توافق این فیلم‌ها از هفته آینده به عنوان فیلم‌های نوروز ۱۴۰۰ روی پرده سینماها بروند.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->