آنونس رسمی فیلم «مست عشق» رونمایی شد + فیلم تصویرسازی دیجیتال حسن روح‌الامین برای شعر رهبر معظم انقلاب + عکس مجموعه ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جشنواره فجر مشهد ۱۰ هزار مخاطب داشته است

  • کد خبر: ۵۸۵۴۴
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
جشنواره فجر مشهد ۱۰ هزار مخاطب داشته است
هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با اکران جدول کامل سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر درحالی به کار خود پایان داد، که حدود ۱۰ هزار نفر در این شهر، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به تماشای فیلم‌های جشنواره در سینما‌های هویزه، آفریقا (سینمای رسانه)، سیمرغ، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در ۲ سیانس ۱۵ و ۱۸ نشستند.
به گزارش شهرآرانیوز - هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با اکران جدول کامل سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر درحالی به کار خود پایان داد، که حدود ۱۰ هزار نفر در این شهر، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به تماشای فیلم‌های جشنواره در سینما‌های هویزه، آفریقا (سینمای رسانه)، سیمرغ، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در ۲ سیانس ۱۵ و ۱۸ نشستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: سینمای رسانه در هر سیانس، میزبان یکصد نفر از اهالی رسانه و یکصدوپنجاه نفر از اصحاب فرهنگ و هنر بود. جعفر مروارید درباره برنامه‌های جنبی این جشنواره هم خاطرنشان کرد: سومین جشن سیمرغ سینمای خراسان نیز، هم‌زمان با این جشنواره به مدیریت انجمن سینمای جوان برگزار شد و ۱۳ فیلم در ۲ روز، از هنرمندان خراسانی در سینماهویزه مشهد، اکران و مورد استقبال مخاطبان و هنرمندان واقع شد.

او یادآور شد: رونمایی از مستند «فرش تا عرش» با نگاهی به زندگی عالم وارسته مرحوم «واله» رضوان ا... علیه، و نیز امضای تفاهم‌نامه حمایت از فیلم‌های مستند هویت‌بخش و فیلم‌های کوتاه، با شهرداری مشهد، از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره بود.

مروارید با اشاره به حضور تأثیرگذار اصحاب رسانه در این جشنواره گفت: برنامه میزانسن ویژه جشنواره فجر هر روز از سیمای استان تولید و پخش شد، همچنین شهرآرا نیز، روزانه در ساعت ۱۷:۱۵، برنامه‌ای زنده را از محل سینمای رسانه پخش می‌کرد.

دبیر هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر، سخت‌گیری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را از دیگر ویژگی‌های این رویداد دانست و گفت: به دلیل شرایط شیوع کرونا، یک سوم از ظرفیت سالن‌های سینمایی مشهد در زمان نمایش فیلم‌ها مورد استفاده قرار گرفت و همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعم از فاصله‌گذاری بین صندلی‌ها، استفاده از تب‌سنج در هنگام ورود، گندزدایی و ضدعفونی کردن مداوم سالن‌ها، قرار دادن محلول‌های ضدعفونی کننده در سالن‌های انتظار و جلوگیری از تجمع تماشاگران در هنگام خروج و ورود، رعایت شد. به نظر او برگزاری جشنواره فیلم فجر با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نمونه بارزی از زیست کرونایی بود.
 
همچنین حضور مردم در سینما‌ها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، الگویی از «مشارکت همراه با سلامت» مردم در سینماها، محسوب می‌شد که این الگو می‌تواند برای دیگر رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور، نیز نهادینه شود. مروارید در پایان از همکاری صمیمانه شهرداری مشهد، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مدیران سینما‌های مجری جشنواره در مشهد قدردانی نمود. هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن برگزار شد.
 
 
درباره فیلم «ابلق» نرگس آبیار | جشنواره فجر ۳۹
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->