جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

صداوسیما: پخش سریال «پایتخت ۶» قطعی نشده است

  • کد خبر: ۶۰۲۷۳
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
صداوسیما: پخش سریال «پایتخت ۶» قطعی نشده است
ساعاتی پیش روابط عمومی شبکه اول سیما خبری را مبنی بر این که سریال پایتخت ۶ از فردا روی آنتن می‌رود در اختیار نمایندگان رسانه‌ها قرار داد اما پس از ساعتی اعلام کرد پخش این سریال به زمانی قبل از عید نوروز موکول شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» عید نوروز ۱۳۹۹ روی آنتن رفت، اما به دلیل شیوع کرونا نتوانست قسمت‌هایش را کامل کند و مثلِ برخی از کار‌های دیگر نیمه‌تمام آنتن را ترک کرد. البته سیروس مقدم و همکارانش از همان روز، وعده ساخته شدن چند قسمت باقیمانده سریال را دادند. حتی در آخرین اظهارنظر، کارگردان سریال «پایتختم قولِ ساخت فصل هفتم را نیز برای سال ۱۴۰۰ داده است.

بالأخره بعد از کش و قوسِ فراوان، ۲۵ بهمن‌ماه، قسمت‌های باقی‌مانده «پایتخت» در مازندران کلید خورد و این خبر را الهام غفوری تهیه‌کننده سریال در اختیار خبرنگار تسنیم قرار داد. او همچنین گفت: تصویربرداری دو قسمت پایانی فصل ششم در مازندران آغاز شد، کاری که به خاطر کرونا ناتمام ماند و حالا کار شروع شده تا پرونده فصل ششم بسته شود. این روز‌ها به رامسر رسیده است.

او همچنین درباره زمان پخش این دو قسمت باقی‌مانده، تأکید کرد: پخش قطعی نشده، اما تلاشمان این است که در شب عید نوروز پخش شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد و کام مردم شیرین شود.

گفتنی است که ساعاتی پیش روابط عمومی شبکه اول سیما خبری را مبنی بر اینکه این سریال از فردا روی آنتن می‌رود در اختیار نمایندگان رسانه‌ها قرار داد، اما پس از ساعتی اعلام کرد که به‌دلیل تغییرات ایجاد شده در جدول پخش برنامه‌های شبکه اول، پخش این سریال به زمانی قبل از عید نوروز موکول شده است؛ بنابراین فصل ششم این مجموعه تلویزیونی به‌زودی روی آنتن می‌رود.

فصلی که با فوت باباپنجعلی آغاز شد و بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران برگشت، اما ماجرا‌هایی پیش آمد که فهیمه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش نیز که در فصل پنجم بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی‌شدن نقی معمولی، شخصیت اصلی قصه، یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است.

یکی از نکات قابل توجه تغییر نویسنده است که آرش عباسی به‌عنوان نویسنده شناخته می‌شد، اما دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» را محمد تنابنده نویسندگی می‌کند؛ البته مثل همیشه محسن تنابنده طراح، سرپرست فیلم‌نامه و مشاور کارگردان و بازیگردان سریال خواهد بود.

حالا با پیگیری‌هایی که شده در همان شب‌های ۲۹ و ۳۰ اسفندماه که پیش از این هم رایزنی شده بود، قسمت‌های جدید به آنتن برسند؛ قسمت‌هایی که کماکان در رامسر جلو دوربین سیروس مقدم است. البته مهدی فرجی تهیه کننده فصل سوم «نون. خ» در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که ما از اول فروردین فصل سوم «نون. خ» را روی آنتن خواهیم داشت.

در این دو قسمت جدید مهران احمدی بازیگر نقش «بهبود فریبا» و سارا و نیکا دختران نقی معمولی در داستان حضور ندارند. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی و غلامعلی رضایی از بازیگران اصلی این سریال‌اند.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->