آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

کدام سریال‌ها در نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود؟

  • کد خبر: ۵۹۳۵۰
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
  • ۱
کدام سریال‌ها در نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود؟
سریال های «نون.خ» «همبازی» و «بوتیمار» که برای پخش از شبکه های یک، دو و سه سیما آماده می‌شوند از گزینه‌های اصلی پخش نوروزی به حساب می‌آیند. در کنار این‌ها ۲ قسمت باقیمانده از فصل ششم پایتخت نیز در حال آماده‌شدن برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ است. 

به گزارش شهرآرانیوز - ۳ سریال کمدی و  یک ملودرام عاشقانه درحال ساخت و آماده‌شدن هستند تا در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن بروند. سریال‌های  هشت‌آباد، «نون.خ»، «همبازی» و «بوتیمار» که برای پخش از شبکه‌های یک، دو و سه سیما آماده می‌شوند از گزینه‌های اصلی پخش نوروزی به حساب می‌آیند. در کنار این‌ها ۲ قسمت باقیمانده از فصل ششم پایتخت نیز در حال آماده شدن برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ است. 

 

«هشت‌آباد» یا «نوروز رنگی» روایت‌گر یک خانواده مشهدی در دهه ۶۰

 

کدام سریال‌ها در نوروز ۱۴۰۰پخش می‌شود؟

 
«هشت آباد» سریالی است به کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان که برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

علی مسعودی، بازیگر و کارگردانی است که ساخت سریال کمدی آخر خط را در کارنامه هنری‌اش دارد و حالا با «هشت‌آباد» قرار است مهمان خانه‌های مردم شود.

سریال هشت‌آباد با نام قبلی «نوروز رنگی» که اکنون در مراحل پایانی تولید قرار دارد روایت‌گر ماجرا‌هایی از روز‌های پایانی اسفندماه سال ۱۳۶۶ در مشهد است.

قصه سریال هشت آباد در خانواده‌ای می‌گذرد که در حاشیه مشهد زندگی می‌کنند و خرید یک تلویزیون رنگی اتفاقات جدیدی را در زندگی شان رقم می‌زند.

در این سریال سعی شده است روابط انسانی سرشار از صمیمیت و دوستی همسایه‌ها با یکدیگر به تصویر کشیده شده و آداب و سنن مردم مشهد در آن سال‌ها معرفی شود.

حمید لولایی، رابعه اسکویی، یوسف تیموری، شهرام قائدی، داریوش سلیمی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجره بازیگران این سریال هستند.

 

فصل سوم «نون.خ» با یک عروسی آغاز می‌شود

 

کدام سریال‌ها در نوروز ۱۴۰۰پخش می‌شود؟

 

فصل سوم سریال کمدی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۱۴۰۰ در حال ساخت است. 

در فصل‌های یک و دو این مجموعه‌ که در آن کرد‌ها حرف اول را می‌زدند، اتفاقات قصه هم حول هر کدام از شخصیت‌ها می‌گذشت. در فصل دوم آدم‌های باصفای یکی از روستا‌های غرب کشور را دیدیم که داستان‌ها و اتفاقات مختلفی را با هم از سرگذراندند و البته طنز اجتماعی با مایه‌های سیاسی هم جریان اصلی داستان بود و با توجه به ورود بازیگران تازه، مثل اکبر عبدی و علی صادقی، رنگ و لعاب بیشتری به خود گرفت.

آن‌طور که عوامل این سریال بیان کرده‌اند قصه فصل سوم «نون خ» با عروسی دختر نورالدین آغاز می‌شود و این عروسی حوادث و اتفاقات تازه و بامزه‌ای را به‌دنبال دارد. 

به این ترتیب می‌شود گفت باز هم قرار است شاهد طنز‌های کلامی و موقعیتی باشیم که ما را می‌خندانند، اما در پس آن معضلات و مسائلی مطرح می‌شود که خیلی از مردم به خصوص در غرب کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

طبق صحبت‌های فرجی، تهیه‌کننده این سریال، انتظار می‌رود در فصل سوم این سریال، شخصیت‌ها بیشتر از قبل خود را نشان دهند و با مخاطب همراه شوند.

فصل سوم «نون خ» این روزها در اطراف تهران در حال‌تصویربرداری است و تاکنون حدود ۹۷ درصد آن انجام شده است.

سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش و... بازیگران سریال «نون.خ» هستند.

 

پخش ۲ قسمت باقیمانده فصل ششم «پایتخت» و حرف ‌و حدیث‌ها درباره ساخت فصل هفتم

 

کدام سریال‌ها در نوروز ۱۴۰۰پخش می‌شود؟

 

فصل ششم مجموعه تلویوزیونی پایتخت درحالی سال گذشته پخش شد که ۲ قسمت پایانی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به مرحله تولید نرسید. حالا قرار است در نوروز ۱۴۰۰ قسمت‌های باقیمانده از فصل ششم پخش شود. بر همین اساس اکنون تصویربرداری ۲ قسمت پایانی فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در مازندران آغاز شده است. 

تهیه‌کننده این سریال اعلام کرده است قرار است این قسمت‌ها عید نوروز روی آنتن تلویزیون برود؛ البته پخش قطعی آن هنوز از سوی شبکه اعلام نشده است.

درکنار انتشار خبر پخش ۲ قسمت پایانی فصل ششم این سریال، زمزمه‌هایی از ساخت فصل هفتم آن نیز به گوش می‌رسید. اما ظاهرا ساخت فصل هفتم اکنون مشکلات جدی دارد. در برخی از اخبار از دستمزدهای میلیاردی برخی از عوامل سخن به میان آمده بود که فعلا تولید فصل جدید را با مشکل روبه‌رو کرده است.

در کنار این‌ها،‌ حواشی‌ای که برای ۲ بازیگر این سریال به وجود آمد و سبب ممنوع‌التصویری آنان شد، از دیگر عواملی است که باعث شده است فعلا خبری از تولید سری جدید پایتخت به میان نباشد. از همین رو بود که محسن تنابنده با انتشار مطلبی ساخت سری جدید این مجموعه را فعلا منتفی اعلام کرد.

 


بیشتر بخوانید:

گپ و گفت با ندا کوهی، بازیگر مشهدی که این روز‌ها مشغول بازی در سریال نوروزی «بوتیمار» است

شهردار کلائی از پشت‌صحنه مجموعه تلویزیونی «هشت‌آباد» بازدید کرد


 

«هم‌بازی» و قصه‌ای درباره جوانان

 

کدام سریال‌ها در نوروز ۱۴۰۰پخش می‌شود؟

 

«هم‌بازی» ملودرام عاشقانه‌ای است که سعی دارد در فضایی شاد و شیرین با قصه‌ای اجتماعی در‌باره روابط جوانان و هویت نگاه ویژه‌ای داشته باشد. تصویربرداری این سریال که قرار است در نوروز ۱۴۰۰ پخش شود، اکنون در تهران در حال انجام است و ۲ گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاویر هستند.

این سریال به قلم وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی در مورد روابط جوانان و هویت آن‌هاست. دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، علیرضا استادی و امیر کاظمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

قصه یک خانواده شاد با «بوتیمار»

 

کدام سریال‌ها در نوروز ۱۴۰۰پخش می‌شود؟

 

«بوتیمار» با نام قبلی «ویلا» دیگر سریال نوروزی است که سال ۱۴۰۰ قرار است از تلویزیون پخش شود. این سریال به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی، برای پخش از شبکه سه سیما در حال ساخت است.

ساخت این سریال بعد از سه ماه تصویربرداری در ساحل دریای خزر و لوکیشن‌های مختلف استان مازندران، در تهران پیگیری خواهد شد و گروه دوباره برای ضبط چند سکانس باقیمانده راهی شمال و شهر نوشهر خواهند شد.

بوتیمار روایتگر داستانی شاد از یک خانواده است که مسائل اجتماعی و اقتصادی روز هم در آن به تصویر کشیده می‌شود.

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی خورد و تشنه می ماند... بوتیمار همیشه نگران فرداست. 

 

مرجانه گلچین و حمید لولایی از بازیگران این سریال هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
1
3
عالی بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->