جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

زمان پخش دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» اعلام شد

  • کد خبر: ۶۰۳۲۶
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
  • ۵
زمان پخش دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» اعلام شد
خلاصه‌ای از سریال پایتخت ۶ از ۲۱ اسفند همزمان با عید مبعث ساعت ۱۹:۳۰ بازپخش و دو قسمت جدید در روز‌های ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه یک پخش می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی معاونت سیما گفت: دو قسمت پایانی مجموعه پایتخت هم اکنون در رامسر در حال ضبط و تصویربرداری است. قصه نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و در حقیقت روند قصه ۱۵ قسمت قبلی را تکمیل می‌کند.
 
حمید خواجه‌نژاد افزود: خلاصه ۷ قسمتی پایتخت ۶ از ۲۱ اسفند همزمان با عید مبعث ساعت ۱۹:۳۰ بازپخش و دو قسمت جدید در روز‌های ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه یک پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه نمایشی از سرمایه‌های سازمان به حساب می‌آید، با اشاره به دستور رییس سازمان برای بررسی خطا و اشکالات سکانس پایانی این مجموعه افزود: هیأت ویژه‌ای در معاونت سیما تشکیل شد و پس از بررسی‌های مختلف در نهایت مشخص شد بی‌توجهی و کم‌دقتی‌هایی موجب اشکالات بخش‌هایی از آخرین قسمت شده است.

آقای خواجه نژاد با اشاره به جلسه آقای سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه و سازنده آثار ارزشمندی همچون اغما، مدینه، چک برگشتی، روز حسرت و... با رئیس سازمان پیش از آغاز تصویربرداری ۲ قسمت پایانی تصریح کرد: در این نشست آقای سیروس مقدم با بیان توضیحاتی اذعان داشت سوءنیتی برنامه‌ریزی شده در کار نبود، اما رسانه‌های بیگانه با اهداف سوء خود روی آن موج سواری کردند و گروه سازنده موظف شد فصل ۶ را با پایان‌بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند.

مدیر روابط عمومی معاونت سیما با اشاره به سیاست سیما برای حمایت از تولیدات فاخر و پرمخاطب تصریح کرد: این مجموعه نمایشی در فصل‌های گذشته الگوی موفقی در سریال سازی و حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی‌بوده، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و ان شاءالله پس از ارائه طرح مناسب، زمینه تولید فصل هفت پایتخت مهیاست.

منبع: صدا و سیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
1
9
سلام تکرار این مجموعه زیبا ساعت چند است
اگه مزاحم شدم ببخشید
از سازندش واقعا متشکریم
که این فیلم زیبا را روی آنتن نشانید
Sada
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
0
10
بهترین سریال دنبا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
1
1
عالی
یاسپن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
1
3
ببخشید دو قسمت پایانی پایتخت ۶ هم ساعت۱۹نیم پخش میشه؟
ممنون میشم اگر جواب بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
1
پس ساعت ۷ نیم پخش میشه ممنون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->