معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

رمزارز تلگرام نیامده دردسرساز شد!

  • کد خبر: ۶۰۹۶۱
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
رمزارز تلگرام نیامده دردسرساز شد!
تلگرام در اردیبهشت سال جاری پس از چالش‌های بسیار با نهاد‌های مالی و امنیتی ایالات متحده مجبور به اعلام تعطیلی پروژه TON و به دنبال آن ارز دیجیتالی Gram شد.
نجفی | شهرآرانیوز؛ بسیاری از افراد فکر می‌کنند ایلان ماسک، مالک خودروسازی تسلا، نخستین سرمایه گذاری بود که بدون سابقه فعالیت مرتبط وارد حوزه رمزارز‌ها شد، ورودی که باعث ایجاد نوسانات بیشتر در این بازار نوظهور شد و در پی آن نتفلیکس از دنیای رسانه‌ها و هیوندای از خودروسازان مطرح شرقی نیز برنامه ریزی برای ورود به این حوزه را بررسی می‌کنند. اما یکی از افرادی که نه تنها به عنوان سرمایه گذار که به عنوان توسعه دهنده و عرضه کننده ارز اختصاصی خود قصد ورود به این بازار را داشت پاول دوورف، مالک پیام رسان تلگرام، بود.
 
او قصد داشت با انتقال پیام رسان خود به شبکه‌ای تحت عنوان شبکه باز تلگرام یا TON از فناوری بلاک چین استفاده کند و در آن رمزارز اختصاصی خود را نیز توسعه دهد. دوورف در عرضه اولیه ارز مجازی تلگرام با عنوان Gram توانسته بود نظر بسیاری از جمله «صندوق سرمایه گذاری داوینچی» را به خود جلب کند. این شرکت با پرداخت رقمی در حدود ۲۰ میلیون دلار معادل ۱/۷ میلیارد دلار Gram را پیش خرید کرد و اکنون با توجه به شکست پروژه، درخواست غرامتی یکصدمیلیون دلاری داده است.
 
تلگرام در اردیبهشت سال جاری پس از چالش‌های بسیار با نهاد‌های مالی و امنیتی ایالات متحده مجبور به اعلام تعطیلی پروژه TON و به دنبال آن ارز دیجیتالی Gram شد. مدیریت تلگرام بر این باور است که به زودی کاربران این شبکه در جهان از یک میلیارد نفر عبور می‌کنند و برای تأمین هزینه‌های پشتیبانی و به روزرسانی آن نیازمند منابع مالی بیشتری است. اما با متهم شدن این شرکت به دلیل نقض قوانین ایالات متحده تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار به شرکت کنندگان در عرضه اولیه Gram غرامت پرداخته است که با احتساب شکایت داوینچی، این میزان تا ۳ میلیارد دلار نیز افزایش خواهد یافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->