وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند
سرخط خبرها

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: امید آفرینی برای مردم، دشمن را ناامید می‌کند

  • کد خبر: ۶۰۹۸۸
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: امید آفرینی برای مردم، دشمن را ناامید می‌کند
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی خطاب به فعالان و نخبگان سیاسی تأکید کرد: انتقاد بکنید، اما خانه نشین نشوید، مطالبه بکنید، اما ناامیدی را ترویج ندهید، زیرا امید آفرینی برای مردم، دشمن را ناامید می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان در جمع دبیران احزاب و نخبگان سیاسی استان ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام موسی کاظم (ع) با اشاره به حدیثی از این امام همام، بر اهمیت عقلانیت در طی کردن مسیر زندگی تأکید کرد. این مقام امنیتی ضمن توصیه به جریانات سیاسی برای پرهیز از سیاه نمایی از وضعیت کشور تأکید کرد: کشور با وجود همه مشکلات اقتصادی و انتقادات وارده، مقابل دشمنان ایستاده و سر خم نکرده و آرزوی ترامپ برای نرسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی را ناکام گذاشت. این مقام امنیتی خطاب به فعالان سیاسی گفت: انتقاد بکنید، اما خانه نشین نشوید، مطالبه بکنید، اما ناامیدی را ترویج ندهید، زیرا امید آفرینی برای مردم، برای دشمن ناامیدی می‌آورد. مدیرکل اطلاعات استان افزود: کمبود‌ها وجود دارد، اما دستاورد‌های انقلاب اسلامی را نیز باید دید و بیان کرد.


مشاور وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: ترامپ رفته است، اما بایدن در نقش معاون ترامپ همان سیاست‌های خصمانه را علیه ایران دنبال می‌کند. وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: روزگاری آمریکا برای ایران تعیین تکلیف می‌کرد، اما امروز رهبری معظم انقلاب درخصوص توافق هسته‌ای می‌فرمایند طرف مقابل باید تعهدات خود را انجام دهد و ما آن‌ها را راستی آزمایی کنیم، که این موضوع نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است.


این مقام امنیتی ضمن اشاره به ضرورت حفظ وحدت و همدلی میان جریان‌های سیاسی گفت: همه جریانات درون نظام با هرسلیقه‌ای باید حضور داشته باشند و نقش آفرینی کنند. وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک الگوی منحصر به فرد است گفت: جمهوریت و اسلامیت در این نظام کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در این رابطه خواسته مردم محقق شده است و نظام چیزی جز خواسته مردم نیست.


مدیرکل اطلاعات استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده در رابطه با موضوع تعیین صلاحیت‌های انتخابات پیش رو عنوان کرد: مصلحت کشور در این است که با مفسدان بدون توجه به سلایق و گرایش‌های سیاسی برخورد شود و اجازه داده نشود به افرادی که فاقد صلاحیت هستند مسئولیت داده شود. وی یادآور شد: عموماً این گونه مفسدین خود را در پشت سر جریان‌های سیاسی پنهان می‌کنند.


مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات استان ضمن اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ترویج عقاید و افکار غیرصحیح در میان جوانان گفت: با هرگرایش و سلیقه سیاسی، سعی کنید نسل بعدی را بسازید. وی در ادامه به فعالان سیاسی توصیه کرد موضوع اخلاق سیاسی را جدی بگیرید و سعی کنید نسلی متخلق به اخلاق اسلامی پرورش دهید.


در این جلسه که با حضور بیش از ۸۰ تن از دبیران احزاب و فعالان سیاسی استان برگزار شد، ۱۸ تن از چهره‌های جناح‌های مختلف سیاسی به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها خود درخصوص راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات، رعایت قانون در روند تعیین صلاحیت ها، ضرورت برخورد با دلالان اقتصادی، تقویت احزاب، روش‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد، پرهیز از زیر سؤال بردن دستاورد‌های نظام، مردمی کردن احزاب، لزوم تحقق مردم سالاری دینی، ایجاد سازوکار‌هایی برای شفافیت عملکرد مسئولان و...پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->