حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها
از شگفتی‌ساز دسته سومی تا هجوم لیگ‌برتری‌ها

نتایج کامل مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

  • کد خبر: ۶۱۲۸
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
نتایج کامل مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی
مرحله ۱/۱۶ نهایی جام حذفی ایران امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، با صعود یکی از دو تیم دسته دومی سردار بوکان یا شهرداری ماهشهر، امروز جمع ۱۶ تیم حاضر در یک هشتم نهایی جام حذفی تکمیل می‌شود.
در این دوره برخلاف سال‌های اخیر شگفتی‌های مهمی رقم نخورد. فولاد خوزستان تنها تیم لیگ برتری بود که توسط یک تیم از دسته پایین‌تر حذف شد. به غیر از این بازی، در سایر دوئل‌های لیگ‌برتری‌ها با تیم‌های دسته‌های پایین‌تر این لیگ‌برتری‌ها بودند که موفق‌تر عمل کردند. البته بر اساس قرعه در چهار بازی مرحله یک شانزدهم نهایی دو تیم لیگ برتری به مصاف هم رفتند که این دوئل‌ها باعث شد تا چهار تیم نساجی مازندران، ماشین‌سازی تبریز، پارس جنوبی جم، گل گهر سیرجان خیلی زود از گردونه جام حذفی کنار بروند.


نتایج بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی:


نتایج کامل مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی


ترکیب ۱۶ تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی به این شرح است؛

لیگ برتر: پرسپولیس، سپاهان، پیکان، شاهین بوشهر، استقلال، ذوب‌آهن، سایپا، صنعت نفت آبادان، تراکتور، شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان
لیگ دسته اول: فجرسپاسی شیراز، مس کرمان و نود ارومیه
لیگ دسته دوم: سردار بوکان یا شهرداری ماهشهر
لیگ دسته سوم: استقلال ماهشهر
صعود تیم دسته سومی استقلال ماهشهر به یک هشتم نهایی از اتفاقات عجیب جام حذفی است. این تیم چهار مرحله بالا آمده و حالا در جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی است. این تیم در مراحل قبلی دو تیم دسته پایینی را حذف کرد، یک حریفش هم انصراف داد و به یک شانزدهم نهایی رسید و حریف مس نوین کرمان شد. استقلال ماهشهر، مس نوین کرمان که یک تیم دسته دومی است را در خانه برد و خود را در جمع بزرگان جای داد. به این ترتیب یک تیم از سطح چهارم فوتبال ایران به یک هشتم نهایی رسید.
در مرحله یک هشتم نهایی یک تیم دسته دومی هم دیده می‌شود. امروز دو تیم سردار بوکان و شهرداری ماهشهر به مصاف هم می‌روند تا پرونده مرحله یک شانزدهم نهایی بسته شود. هر دو تیم در انتهای جدول گروه خود در دسته دوم قرار دارند. اگر شهرداری ماهشهر میزبان خود را شکست دهد یک اتفاق عجیب رخ می‌دهد؛ ماهشهری که در لیگ برتر و دسته یک حتی یک نماینده ندارد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با دو نماینده قدرتنمایی خواهد کرد.
برخلاف سال گذشته تیم‌های دسته اولی نتوانستند به خوبی خود را به یک هشتم نهایی برسانند و تنها فجر، مس و نود ارومیه از یک شانزدهم عبور کردند. نود و مس از قرعه خوبی بهره بردند. فجر، اما دست به کار بزرگی زد و فولاد را حذف کرد. در فصل گذشته تیم دسته دومی داماش گیلانیان موفق شد به فینال برسد و این توقع ایجاد شده بود که در این فصل هم تیم‌های غیر لیگ‌برتری حریفان نامدار خود را غافلگیر کنند.
باتوجه به اینکه مرحله بعدی جام حذفی قرعه کشی خواهد شد احتمال شکل گرفتن دوئل‌های بزرگ وجود دارد. هیچ تیم بزرگی حذف نشده و احتمال برخورد مدعیان به یکدیگر وجود خواهد داشت. قرعه کشی دور بعدی ۱۱ مهر انجام می‌شود و بازی‌ها هم قرار است در روز‌های ۲۴ و ۲۵ مهر برگزار خواهد شد.

منبع: نود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->