نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بلیت فروشی دیدار شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان آغاز شد

  • کد خبر: ۶۹۱۰
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
بلیت فروشی دیدار شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان آغاز شد
بلیت فروشی الکترونیکی دیدار تیم های شهرخودرو خراسان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بلیت فروشی این دیدار جام حذفی که قرار است روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) مشهد برگزار شود، با هماهنگی انجام شده از سوی هیئت فوتبال خراسان رضوی و باشگاه شهرخودرو خراسان ، آغاز شد.

بر این اساس هواداران تیم شهرخودرو و علاقه مندان به تماشای این مسابقه می توانند ،در مرحله اول از طریق تلفن همراه و با وارد کردن کد دستوری ( #۸۰۸۰*۶۶۵۵* ) و با در اختیار داشتن کد ملی و رمز دوم کارت بانکی خود ، بلیت این مسابقه را دریافت کنند.

همچنین هواداران شهرخودرو خراسان می‌توانند از طریق اپلیکیشن هوشمند شهرخودرو بلیت این مسابقه را دریافت کنند.

 

برای دانلود اپلیکیشن به لینک زیر مراجعه کنید:

 

   دریافت اپلیکیشن شهرخودرو   

 

راه دیگر خرید بلیت نیز ورود به سایت ( fc.shahrkhodro.com ) است که در این بخش هم با در اختیار داشتن کد ملی و رمز دوم کارت بانکی می‌توانند بلیت الکترونیکی خود را خریداری کنند.

باشگاه شهرخودرو خراسان همچنین برای سهولت بیشتر هواداران خود با راه اندازی اپلیکیشن هواداری ، که از طریق سایت این باشگاه در اختیار قرار می گیرد ، نحوه خرید بلیت را در این اپلیکیشن نیز فراهم آورده است که علاوه بر خرید بلیت ، امکانات دیگری از قبیل فروشگاه هواداری با تخفیفات ویژه را به هواداران خود ارایه می دهد.

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران موفق شد تیم نساجی مازنداران را در شهر خود با شکست روبرو کند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

منبع: سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->