نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ماجرای سرقت خانه دی‌ماریا و تعویض او در بازی پاری‌سن‌ژرمن و نانت + فیلم

  • کد خبر: ۶۱۵۵۰
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
ماجرای سرقت خانه دی‌ماریا و تعویض او در بازی پاری‌سن‌ژرمن و نانت + فیلم
خانه آنخل دی‌ماریا هافبک آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹) در حالی در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه و در ورزشگاه پارک‌دوپرنس با نتیجه ۲ بر یک مغلوب نانت شد که خبری باعث شد تا آنخل دی‌ماریا این بازی را نیمه‌کاره رها و ورزشگاه را به مقصد خانه‌اش ترک کند.

ماجرا از این قرار بود که این هافبک آرژانتینی که در این بازی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به این تیم کمک کرد تا ابتدا با گل دقیقه ۴۲ یولیان دراکسلر از میهمانش پیش بیفتد، در جریان این بازی مطلع شد که سارقان در حضور خانواده‌اش به خانه او دستبرد زده‌اند، به همین خاطر در دقیقه ۶۲ جای خود را به لئاندرو پاردس داد و در ادامه هم ورزشگاه پارک‌دوپرنس را ترک کرد.
 

لحظه تعویض دی ماریا در بازی مقابل نانت به علت دزدی از منزلش و خروج از ورزشگاه

 


در جریان این بازی لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌س‌سن‌ژرمن در کنار زمین به اطلاع مائوریسیو پوچتینو رساند که چه اتفاقی افتاده است و سرمربی آرژانتینی پاریسی‌ها هم بی‌درنک دی‌ماریا را از زمین بیرون کشید و به همراه او راهی رختکن شد و چند دقیقه بعد دوباره به کنار زمین بازگشت. به نظر می‌رسد این اتفاق روی عملکرد پاری‌سن‌ژرمن تأثیرگذار بود، به خصوص اینکه بازیکنان این تیم مطلع شدند در کنار خانه دی‌ماریا، خانه پدر و مادر مارکینیوش، هم‌تیمی برزیلی‌شان نیز مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است.   

پوچتینو پس از این بازی گفت: بهانه‌ای نمی‌خواهم بیاورم، اما انرژی ما اُفت کرد. ما پس از این بازی در رختکن درباره مسائل غیرفوتبالی با بازیکنان صحبت کردیم. حقیقت این است که ما در نیمه اول بازی را تحت‌کنترل داشتیم، اما پس از دریافت گل تساوی، کمی به دردسر افتادیم و به اندازه کافی قدرتمند نبودیم.
 
منبع: تسنیم
 


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->