حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

جزئیات جدید از جشن تولد جنجالی نیمار

  • کد خبر: ۳۰۹۶۱
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
  • ۱
جزئیات جدید از جشن تولد جنجالی نیمار
هررا، هافبک PSG به افشاگری درباره جشن تولد عجیب و جنجالی‌ای دست زده که در ماه فوریه به مناسبت تولد نیمار، هم‌تیمی‌اش در این تیم برگزار شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، جشن تولد بیست و هشت سالگی نیمار، ستاره بزرگ برزیلی پاری سن ژرمن که در ماه فوریه امسال برگزار شد خبرساز شده و مدتها یکی از اخبار جنجالی در رسانه‌های دنیا بود. حالا آندر هررا، هم‌تیمی اسپانیایی نیمار در PSG که در آن جشن تولد شرکت داشته به بیان برخی جزئیات جالب از جشنی پرداخته که توسط نیمار برگزار شده بود.

 

نیمار در ماه فوریه برای مراسم جشن تولدش در یک کلاب لوکس در شهر پاریس مهمانی‌ای برگزار کرد که چهره‌های معروف فوتبال ورزش و هنر در آن شرکت داشتند. نیمار البته از تمام هم‌تیمی‌هایش در PSG دعوت کرده بود به او ملحق شوند.

 

جزئیات جدید از جشن تولد جنجالی نیمار

 

مارکو وراتی، ادینسون کاوانی، آنخل دی‌ماریا و هررا از جمله کسانی بودند که به این مراسم دعوت شده بودند و به همراه همسران یا نامزدهای خود در آن شرکت داشتند. مراسمی که در دو طبقه برگزار شده بود، یک طبقه مخصوص متاهلین و یک طبقه مخصوص مجردها.

 

این تقسیم‌بندی طبقات به قول هررا باعث ایجاد اتفاقاتی جالب و شده و حتی تا مرز ایجاد دعوا بین زوجها پیش رفته. هررا در این باره گفت:" نیمار یک استودیو را اجاره کرده بود و مراسم جشن تولدش را طوری برگزار کرده بود که متاهلین به همراه همسرهایشان در طبقه بالا باشند و بچه‌های مجرد در طبقه پایین. اصطکاک بین ما متاهلین و همسران‌مان در طول مراسم زیاد بود. من حتی یک بار که خواستم برای استفاده از سرویس بهداشتی به طبقه پایین بروم با چنان چشم‌غره‌ای از طرف همسرم مواجه شدم که از خیرش گذشتم".

 

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
ای ول نیمار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->