سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۱ فروردین

  • کد خبر: ۶۳۵۰۶
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۱ فروردین
بازار سهام در هفته گذشته روند-نزولی داشت و امیدها برای بهبود بورس در سال جدید را ناامید کرد. حالا با شروع هفته چهارم معاملاتی فروردین روند بازار چگونه پیش می‌رود؟

به گزارش شهرآرانیوز، بازار سهام در هفته گذشته به روند نزولی خود را ادامه داد و شاخص کل در طول یک هفته گذشته حدود ۳۰ هزار واحد افت کرد.

 

برخی از کارشناسان روند بازار را متاثر از حواشی نشست برجام می‌دانستند. در مقابل برخی از کارشناسان معتقد بودند بازار به اخبار مذاکره واکنشی نشان نمی‌دهد. از طرفی قیمت دلار در برخی از روزها با افزایش همراه بود، اما روند معاملات تغییری نکرد.

 

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این موضوع که در هفته گذشته شاهد صف‌های طولانی بودیم، توضیح داد: با توجه به همین موضوع ارزش معاملات بازار حجم کمی داشت. عصاری در ادامه گفت: احتمال زیاد در هفته پیش‌رو هم با همین روند روبه‌رو هستیم.

 

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه دو عامل اصلی موثر در بازار وجود دارد گفت: یکی از عوامل مهم در معاملات هفته پیش‌رو، مذاکرات برجام است، فارغ از هر نتیجه‌ای که از مذاکرات به دست بیاید، نتیجه جلسه برجام تاثیر منفی در بازار دارد.

 

او با اشاره به اینکه دامنه نوسان هم یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در بازار است توضیح داد: با وجود صحبت‌های زیاد مسئولان سازمان درباره تغییر یا حذف دامنه نوسان، هنوز تصمیم  نهایی در رابطه با دامنه نوسان گرفته نشده است.

 

او در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود، خروج پول از سهم‌های شاخص‌ساز را شاهد هستیم. تنها خبر مثبت برای بازار می‌تواند تزریق نقدینگی با حجم زیاد توسط حقوقی‌ها به بازار باشد.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->