سرخط خبرها

ساعت پخش و تکرار سریال «یاور» رمضان ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۶۴۱۱۵
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
  • ۱۲
ساعت پخش و تکرار سریال «یاور» رمضان ۱۴۰۰
سریال یاور از سریال‌های ماه رمضان ۱۴۰۰ است که شبکه سه سیما از اول ماه رمضان پخش آن را شروع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نکته جالب درباره سریال یاور این است که کارگردان سریال یاور همان کارگردان سریال ستایش یعنی سعید سلطانی می باشد.

داستان سریال یاور  باز هم ملودرامی تلویزیونی است. در این سریال معمایی نیز دیده می شود که مضمونی اخلاقی و درباره جوانمردی دارد.

ساعت پخش سریال یاور

سریال یاور هر شب بعد از اذان مغرب حدود ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ساعت تکرار سریال یاور

تکرار و بازپخش سریال یاور در ساعت های ۲ بامداد / ۱۰ صبح / ۱۴ الی ۱۵ ظهر پخش میگردد.

بازیگران سریال یاور

ساعت پخش و تکرار سریال «یاور» رمضان ۱۴۰۰

یکی از بازیگران اصلی سریال یاور مطمئنا داریوش ارجمند است که مردم ایران خاطرات بسیاری زیادی از وی دارند.

 امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، فقیهه سلطانی و مهوش افشارزاده از دیگر بازیگران سریال یاور می باشند. کارگردان این سریال سعید سلطانی، تهیه کننده آرمان زرین کوب و نویسنده آن سعید مطلبی است.

 

منبع: افکار نیوز

 


بیشتر بخوانید:

ساعت پخش و ساعت تکرار سریال احضار در ماه رمضان ۱۴۰۰ + خلاصه داستان و بازیگران

 

ساعت پخش و ساعت تکرار سریال رعدوبرق در ماه رمضان ۱۴۰۰ + خلاصه داستان و بازیگران

 

ساعت پخش و ساعت تکرار سریال بچه مهندس ۴ در ماه رمضان ۱۴۰۰ + بازیگران

 

ماجرای جنی که در سریال «یاور» ظرف شست! + فیلم


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
2
0
بزگترین مشکل این سریال مخالفت با همسر دوم است. وقتی اسلام موضوعی را حلال می داند چرا صدا و سیما در نگاه مردم این کار را خیانت و گناه معرفی میکند ؟ ما در وضعیتی قرار داریم که تعداد زن های کشور نسبت به مردان خیلی بیشتر شده است و همسر دوم و صیغه را از طرف نظام مورد حمله قرار میگیرد و فحشا و ارتباط غیر شرعی توسط بیگانگان ترویج میشود. نتیجه ان چه میشود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
با سلام متاسفانه بعضی از مردا اون آیه قرآن رو اشتباه متوجه شدند اون قضیه برای پیامبران بود چون عدالت رو برقرار میکردن نه مردای این دوره که فقط بخاطر هوس زن های متعدد و بدتر از همه صیغه موقت میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
3
1
باسلام،درصورتی همسر دوم جایزاست که همسراول ایرادی داشته باشد،درضمن زمانیکه همسر اول قریب چند دهه با همسرش و پابه پای او زندگی می سازد و صاحب پشتوانه مالی میشوند با بچه های خوب وسالم،دیگر بحث وجایی برای یک حاضری بخور که همسر دوم باشد نمی ماند،اسلام تعدد همسران را برای کمک به مرد درجهت ارتقا دین اسلام جایز دونسته نه هوی وهوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
3
این اقای نا شناسی که گفتن مشکل سریال مخالفت با همسر دوم هست بله در اسلام همسر دوم منعی نداره به شرطی که رضایت همسر اول باشه در غیر این صورت کار زشت و نا پسندی هست
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
سلام .والا ما هر چی نگاه میکنیم پسر مجرد بیکار بیشتره . چرا اینقدر باید اقتصاد ما نابود باشه که چه دختر چه پسر شغلی نداشته باشن . اگه شغل بود پسرا میرفتن ازدواج میگرفتن . حالا یه عده هوسران و یاوه گو از این موقعیت استفاده میکنن حرف چند همسری میزنن. اگه یه دختر شغل داشته باشه و بتونه از پس هزینه هاش بر بیاد هیچوقت ازدواج تحمیلی که اینا میگن نمیکنه. یا یه زن طلاق میگیره با دوتا بچه ها اگه شغل باشه هیچوقت خودشو در شرایط صیغه قرار نمیده.پس همش برمیگرده به اقصاد خراب ایران که رو ثروت خابیدیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
3
بله نباید مرد زن دوم بگیره. . تعداد زنها بیشتره این دلیل نمیشه . مرد بخواد زن دوم بگیره. اسلام خیلی حرفا دیگه زده . شما فقط به این کلمش صدق میکنید ...پیامبرای ما کاراهای بسیار زیادی انجام دادن . شما فقط زن دوم رو بلدین .
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
1
در زمان گذشته به علت جنگ های پی در پی زن هایی بودند که همسرانشان را در جنگ از دست می دادند . پیامبر هم برای حل این مشکل تجویز زن دوم کرده . در حال حاضر این درسته یارو رفته زن دوم گرفته زن اول با دو تا بچه ول کرده رفته ‌.و هر ساعتی صیغه یکی دیگه میشه و زندگی بقیه رو متزلزل می کنه . قانون باید بر اساس شرایط اجتماع باشه نه بر اساس ۱۴۰۰ سال پیش . شخصیت یک بچه با محبت مادر شکل می گیره کی جوابگوی این بی بندوباریه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
1
سریال چرت و مسخره ایست مثل بقیه سریال های بی مفهوم صدا و سیما. جالب است که داریوش ارجمند توی همه سریال هاش تیپ قلدرها و دیکتاتورها رو بازی می کنه. واقعا سریال به درد نخوری است.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
با عرض سلام.
(( از ادمین محترم تقاضا میکنم این مطلب رو بزاره.))
من نظری در مورد سریال یاور ندارم و اون و به کارشناسها میسپارم ،ولی روی سخنم یا دوستان عزیزیه که بدون آگاهی کامل آمارهای متناقص میدن ،
دوستان عزیز چرا وقتی آمار دقیقی از میزان تولد دختر و پسر در ایران ندارن نظر میدن؟ در همین پیامهای دوستان دیدم که چند نفری پیام دادن و گفتن تعداد خانمها از آقایون بیشتره؟ دوستان محترم.شما روی چه حسابی این صحبت و میکنید؟ با یک سرچ خیلی ساده تو اینترنت هم میشه به نسبت جنسیتی بین دختر و پسر تو ایران و بدست آورد. طبق آمار ثبت احوال از موالید کشور الان حدود ۱۵ سال هست که به ازاء هر ۱۰۵ مرد ۱۰۰ زن در کشور ثبت شده و اینکه میگن تعداد خانمها از آقایون بیشتره ، اصلا چنین چیزی نیست،
سیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
فیلم بسیار زیباایه حتما ببینید.
عالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
خیلی این فیلم قشنگه من خیلی دوست دا شتم
محمد ایزدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
خیلی فیلم قشنگه بود من خیلی از محسن خوشم اومد
♥️♥️♥️
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->