معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

بیم و امید‌های ورود کریپتو‌ها به بازار

  • کد خبر: ۶۴۶۲۵
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
بیم و امید‌های ورود کریپتو‌ها به بازار
شرکت Coinbase خدمات عرضه، تبادل و کیف پول الکترونیکی ارز‌های دیجیتالی را از سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز کرده است. شرکتی که در سال ۲۰۲۰ درآمدی بیش از یک میلیارد دلار را به ثبت رسانده بود، در روز‌های گذشته به عنوان اولین نماد بورسی حوزه ارز‌های دیجیتال در آمریکا وارد شد.
نجفی | شهرآرانیوز - شرکت Coinbase خدمات عرضه، تبادل و کیف پول الکترونیکی ارز‌های دیجیتالی را از سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز کرده است. شرکتی که در سال ۲۰۲۰ درآمدی بیش از یک میلیارد دلار را به ثبت رسانده بود، در روز‌های گذشته به عنوان اولین نماد بورسی حوزه ارز‌های دیجیتال در آمریکا وارد شد. ارزش گذاری اولیه این شرکت یکصد میلیارد دلار و هر سهم آن ۳۸۱ دلار قیمت گذاری شد. اگر چه در ادامه ارزش سهام آن تا ۳۳۰ دلار ریزش داشت، همین مقدار نیز با ارزش‌تر از غول‌های دنیای اقتصاد مانند شرکت نفت و گار بریتانیا BP است. تحلیلگران اقتصادی و فعالان دنیای فناوری عرضه اولیه سهام یک شرکت کاملا مرتبط با فناوری ارز‌های دیجیتالی را گامی بزرگ به سوی پذیرش کریپتو‌ها در میان فعالان سنتی بازار سرمایه ارزیابی می‌کنند. هم اکنون صرافی Coinbase بیش از ۵۶ میلیون کاربر در ۱۰۰ کشور جهان دارد که تا پایان مارس ۲۰۲۱ ارزش دارایی‌های آن‌ها به ۲۲۳ میلیارد دلار می‌رسید.
 
نوسانات بسیار زیاد بازار ارز‌های دیجیتالی و نگرانی سرمایه گذاران تازه کار برای ورود به این بازار باعث شده است گزینه خرید سهام Coinbase برای آن‌ها گزینه کم خطر تری برای ورود به دنیای ارز‌های دیجیتالی تلقی شود. روند آهسته پذیرش بیت کوین و به طور کلی ارز‌های دیجیتالی از سوی بخش‌های مختلف بازار سنتی باعث شده است بسیاری از مردم جهان هم چنان با تردید به سرمایه گذاری در آن فکر کنند، زیرا اگر بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف بخواهند قوانین سخت گیرانه‌ای اعمال کنند، فناوری پیشرفته این ارز‌ها نیز کارایی چندان ندار د و سرمایه هنگفتی از افراد از بین می‌رود. تمرکز زدایی، کارمزد‌های نسبتا پایین و سرعت انتقال خیره کننده در کنار رشد چشمگیر ارزش برخی ارز‌های دیجیتالی در سال‌های اخیر نه تنها برای فعالان اقتصادی بلکه برای توسعه دهندگان فناوری نیز جذاب بوده و پای شرکت‌هایی نظیر گوگل، اپل، مایکروسافت و تلگرام را نیز به دنیای آن‌ها گشوده است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->