شعرخوانی نجیب بارور، شاعر افغانستانی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی حکیم بینش، شاعر افغانستانی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی محمدکاظم کاظمی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) طالبان: ایران کمی دیگر حضور مهاجران را تحمل کند واکنش سفیر سابق ایران در کابل به موضع دوگانه طالبان به حادثه تروریستی کرمان و مسکو افزایش سه برابری ابتلا و ۱۰ برابری مرگ بر اثر بیماری تب کنگو در افغانستان (۳ فروردین ۱۴۰۳) وقوع انفجار شدید در پایتخت افغانستان (۲ فروردین ۱۴۰۳) داعش عامل انفجار قندهار است (۲ فروردین ۱۴۰۳) انفجار در قندهار افغانستان ( ۲فروردین ۱۴۰۳) سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: ما در جام ملت‌های آسیا تازه واردیم افغانستان، تولیدکننده عمده «شیشه» | قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش محسوسی نداشته است کرزی خطاب به طالبان: مدارس را به روی دختران باز کنید یک روزنامه اسپانیایی: اگر افغانستان خشخاش کشت نکند هزاران نفر در اروپا می‌میرند نمایندگان جامعه‌ تشیع افغانستان پیشنهادات خود را به‌صورت کتبی به طالبان سپردند ابراز نگرانی گزارشگران بدون مرز درباره تاثیر منفی محدودیت‌های طالبان بر چشم‌انداز رسانه‌های افغانستان لحظه افطار بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان + فیلم افزایش ۳۸ درصدی کودکان کار در افغانستان هشدار‌ها درباره احتمال جاری شدن سیل در ۱۵ استان افغانستان امضای تفاهمنامه میان سازمان ملی مهاجرت و بیمه سلامت برای اتباع خارجی باران شدید در هرات (۲۲ اسفند ۱۴۰۲) + فیلم
سرخط خبرها

فرشته حسینی کیست؟ | بیوگرافی و عکس

  • کد خبر: ۶۵۱۹۱
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
  • ۹
فرشته حسینی کیست؟ | بیوگرافی و عکس
فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است، او که مانند هزاران پسر و دختر دیگر افغانستانی در تهران به دنیا آمده با درخشش در سینما، تئاتر و نمایش خانگی موفق شد، جایگاه خود را در میان رقبایش تثبیت کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران به دنیا آمده است، او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمده و شش خواهر و یک برادر دارد.

 


بیشتر بخوانید: تبریک تولد متفاوت «نوید محمدزاده» به «فرشته حسینی» در اینستاگرام + عکس و فیلم


 

حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است و آنطور که خودش می‌گوید، سال‌ها در تئاتر خاک صحنه خورده است.

 

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است.

 

این بازیگر خوش آتیه نخستین‌بار برای بازی در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

 

هفت و نیم- نوید محمودی، سونامی- میلاد صدرعاملی، شکستن همزمان بیست استخوان- جمشید محمودی، یلدا- مسعود بخشی و رفتن- نوید محمودی از جمله فیلم‌های سینمایی است که فرشته حسینی در آنها نقش آفرینی کرده است.

 

سریال قورباغه اما اوج کارهای این بازیگر باهوش است، سریالی که به او فرصت داد تا در کنار بازیگران تراز اولی چون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولت شاهی توانمندی های خود را ثابت کند و به عنوان یک بازیگر توانمند در این سریال نقش آفرینی کند.

 

فرشته حسینی چند سال قبل با حضور در یک شبکه تلویزیونی خصوصی در کابل درباره ادعای تحقیرش در سینمای ایران به خاطر ملیت افغانستانی‌اش دفاعی جانانه از سینماگران ایرانی کرد.

 

اینجا ببینید

تعداد بازدید : 1803

 

چند نما از بازی فرشته حسینی در سریال قورباغه

 

فرشته حسینی در فیلم سینمایی رفتن

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
2
1
موفق باشی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
1
1
حجابشو !!
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
1
خداروشکرامیدوارم موفقیتهای بیشتری بدست بیارید
رز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
به عنوان دختر ایرانی افتخار میکنم به دختر افغانستانی باهوش و زیبا
سیتا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
سیتافشته حسینی هنرمنده
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
از اعماق وجودم تسلیت می گویم فوت علی سلیمانی بازیگر خوب و فرشته طائرپور کارگردان فقید کشورمان را به همه مردم و هنرمندان و به خانواده محترمشان .
نفس
United States of America
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
فوت فرشته طائرپور مادر خانم غزل شاکری را به همه هنرمندان و مردم تسلیت می گویم و روحش شاد و قرین رحمت الهی باشد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
0
0
چی بگم☹
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
0
بهت افتخار کنیم همیشه موفق باشی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->