نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

لیگ برتر فوتسال بانوان در اوج حساسیت| میهمانی شاگردان شریف در اهواز

  • کد خبر: ۶۶۲۷۱
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
لیگ برتر فوتسال بانوان در اوج حساسیت| میهمانی شاگردان شریف در اهواز
نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال بانوان فردا برای کسب اولین پیروزی به میدان می‌رود و باید در اهواز ملی حفاری را مغلوب نماید.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دومین هفته از رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال از راه رسید. روز جمعه ۱۷ اردیبهشت، ۴ تیم حاضر در این مرحله باید همچون هفته گذشته به‌مصاف هم بروند. مشهدی‌ها در هفته نخست در خانه از حریف میزبانی کردند که چندان برایشان خوش‌یمن نبود و بازی را به سایپا تهران واگذار کردند. حالا آن‌ها از شرق راهی جنوب کشور شدند تا بتوانند اولین امتیاز خود را در این مرحله دشت کنند.
 
 

شباهت حفاری با سایپا

حریف هیئت فوتبال خراسان‌رضوی این‌بار ملی‌حفاری اهواز است. حفاری نیز همچون سایپا در گروه الف مرحله مقدماتی حضور داشت و به همین دلیل مشهدی‌ها در این فصل هیچ دیداری با آن‌ها نداشتند. در مرحله گروهی ملی‌حفاری و سایپا شباهت بسیار زیادی به هم داشتند و آمار این ۲ تیم این شباهت را تأیید می‌کند. حفاری از ۱۲ بازی فقط یک شکست و ۱۱ پیروزی کسب کرد. سایپا نیز همین آمار را دارد و هرکدام فقط یک‌بار مقابل هم شکست خوردند.

با وجود اینکه نارنجی‌پوشان سایپا از حضور فرزانه توسلی درون دروازه خود خوش‌حال‌اند و حضور او را یک پیروزی بزرگ می‌دانند، تعداد گل‌های خورده حفاری با آن‌ها برابر است؛ هرکدام فقط ۸ گل در دور رفت و برگشت مرحله گذشته دریافت کردند. اما سایپا با تکیه بر مهره‌ها و ستاره‌های زیادی که دارد، توانسته است گل‌های بیشتری به حریفان بزند. سایپا ۶۹ گل و حفاری ۵۱ گل زده در کارنامه دارد. به‌این‌ترتیب، هر ۲ تیم با ۳۳ امتیاز راهی مرحله نهایی شدند.
 
 

خطر کامبک!

هفته گذشته مشهدی‌ها در برابر نارنجی‌پوشان بازی پرفشار و سنگینی را تجربه کردند و درنهایت در خانه خود شکست خوردند. حالا آن‌ها باید در زمین حریف برابر ملی‌حفاری که شباهت بسیار زیادی به سایپا دارد، به میدان بروند. آمار شاگردان شریف در مرحله اول چیزی از آمار دیگر حریفان کم ندارد و اتفاقا توانسته‌اند عناوین برتر را از آن خود کنند، اما چیزی که ارقام نشان می‌دهد، این است که خط دفاع تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی تا اینجای کار از ۳ تیم دیگر مدعی قهرمانی ضعیف‌تر عمل کرده است.
 
بعد از سایپا و حفاری با ۸ گل خورده، نفت آبادان قرار دارد که ۱۱ گل دریافت کرده است، اما دروازه تیم خراسان ۱۶ بار باز شده است. حضور نسیمه غلامی را در مرحله نهایی باید غنیمت شمرد، زیرا یک بازیکن عقب‌گیر کارکشته است و در فصل قبل هم بار‌ها دروازه مشهد را نجات داد. حالا با پیوستن او به تیم مشهد در فاز جدید لیگ، می‌توان امیدوار بود که دفاع هیئت فوتبال خراسان تقویت شود و سخت‌تر گل دریافت کند.

اما حفاری نیز با کامبک بزرگش در هفته اول، به رقبا پیام رساند که اهوازی‌ها به‌راحتی شکست نمی‌خورند. شهرآورد جنوبی‌ها جمعه گذشته برگزار شد و نفت آبادان که در نیمه اول با نتیجه ۲ بر ۰ خود را برنده دیدار می‌دید، در نیمه دوم ورق برگشت و حفاری با بازی خوبی که نشان داد، توانست ۲ گل خورده را جبران کند و در مقابل اجازه ندهد توپ دیگری از خط دروازه‌اش عبور کند.
 
 

جدول زیرورو می‌شود؟

اتفاقات هفته گذشته باعث شد جدول جدیدی شکل بگیرد؛ جدولی که سایپای تهران با بیشترین امتیاز یعنی ۳ امتیاز پیروزی در مشهد، در صدر جدول قرار گرفت. آن‌ها ۲ گل زده و یک گل خورده دارند. پس از آن‌ها پالایش نفت آبادان و ملی‌حفاری اهواز هرکدام با یک امتیاز دوم و سوم هستند. در رده چهارم و انتهایی جدول مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال، تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی جای گرفته است که هفته پیش نتوانست هیچ امتیازی کسب کند و حالا با ۲ گل خورده و یک گل زده و تفاضل منفی یک، چهارم است.

درصورتی‌که شاگردان شریف موفق شوند با ۳ امتیاز از اهواز بازگردند، می‌توانند در جدول صعود خوبی را تجربه کنند. حتی در صورت پیروزی سایپا، مشهدی‌ها به رده دوم می‌رسند، اما همه این‌ها به این منوط است که شریف دیگر حتی یک امتیاز به حریفان خود ندهد. در مقابل باید منتظر بنشیند تا پای رقیبان بلغزد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->