نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

برگزاری برنامه‌های جمعی در سالروز آزادی خرمشهر ممنوع است

  • کد خبر: ۶۸۰۴۳
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
برگزاری برنامه‌های جمعی در سالروز آزادی خرمشهر ممنوع است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: از آنجا که برگزاری برنامه‌های جمعی طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است، بنابراین مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان در سوم خرداد برگزار نخواهد شد.

محمد کاملان | شهرآرانیوز - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: از آنجا که برگزاری برنامه‌های جمعی طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است، بنابراین مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان در سوم خرداد برگزار نخواهد شد.


سرتیپ‌دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در نشست خبری گرامیداشت سی ونهمین سالروز آزادسازی خرمشهر همچنین از تدارک گسترده برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: قدردانی از بیش از ۱۰۰ هزار پیش‌کسوت دفاع مقدس از روز سوم خرداد تا پایان سال، استفاده از بیلبوردها، استرابورد‌ها و قاب‌های شهری با همکاری شهرداری مشهد برای فضاسازی شهری به مناسبت آزادسازی خرمشهر ازجمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر است.


وی افزود: دبیرخانه گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر تا امروز ده‌ها برنامه فرهنگی از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، جهاد سازندگی و نیروی انتظامی دریافت کرده است؛ قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق برنامه دیدار با پیش‌کسوتان دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس را خواهد داشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد مؤمنانه و رزمایش مواسات را برگزار خواهد کرد و حرکت‌های گروه‌های جهادی را هم با شدت بیشتری ادامه خواهد داد.


تدوین تقویم روزشمار مناسبت‌های دفاع مقدس

وی با بیان اینکه ستادکل نیرو‌های مسلح تقویم روزشمار مناسبت‌های ۸ سال جنگ تحمیلی را به همه ساختار‌های اداری و اجرایی کشور ابلاغ کرده است، گفت: در این تقویم همه مناسبت‌های مربوط به دفاع مقدس از اولین تا آخرین روز سال پیش بینی شده است و همه دستگاه‌های اجرایی کشور موظف اند براساس این تقویم و شیوه نامه گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس، برای این مناسبت‌ها برنامه داشته باشند و به همین دلیل و برای گرامیداشت سوم خرداد، ستادی استانی به ریاست استاندار خراسان رضوی و دبیری اداره کل حفظ آثار استان تشکیل و برنامه‌ها و شیوه نامه‌های گرامیداشت این روز به سازمان‌های استان ابلاغ شده است.


وی با بیان اینکه شعار انتخاب شده برای سوم خرداد «ما مقتدریم» است، ادامه داد: برگزاری شب شعر دفاع مقدس به صورت مجازی، آغاز فراخوان جشنواره فانوس به میزبانی خراسان رضوی، تقدیر از رزمندگان لشکر ۷۷ خراسان و نقد و بررسی فیلم‌های دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده برای سالروز آزادسازی خرمشهر است.


یوسفعلی زاده تصریح کرد: براساس روزشمار اعلام شده ستاد کل نیرو‌های مسلح، ۳ خرداد به نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی و ۴ خرداد نیز با عنوان روز دزفول، مقاومت و پایداری نام‌گذاری شده است و برنامه‌هایی مانند تبیین اهداف و نتایج عملیات پیروزمندانه بیت المقدس و روایت پایداری مردم دزفول برای این روز‌ها پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: برای آزادسازی خرمشهر خانه به خانه با دشمن بعثی جنگیدیم، اما در انتخابات، صندوق به صندوق با دشمنان و بدخواهان خارجی می‌جنگیم و از دستاورد‌های آن و خون شهدا پاسداری می‌کنیم.


حضور نیم‌میلیون رزمنده و ایثارگر خراسانی در دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شمار رزمندگان و ایثارگران خراسانی حاضر در دفاع مقدس را نیم میلیون نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد حدود ۳۰۰هزار تا ۳۲۰هزار نفر داوطلبان بسیجی از اقشار مختلف مردم هستند که مدارک حضور آنان در جبهه‌ها از چند روز تا ده‌ها ماه ثبت شده است و ۲۰۰هزار نفر نیز نیرو‌های وظیفه و رسمی یگان‌های نظامی، انتظامی و نهاد‌های انقلاب اسلامی بوده اند که براساس وظایف سازمانی به جبهه‌ها اعزام شده اند.


ساختمان‌های باغ‌موزه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

یوسفعلی‌زاده همچنین با اشاره به پروژه بزرگ باغ موزه دفاع مقدس اعلام کرد: ساختمان‌های باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی به زودی بهره برداری خواهد شد. وی با اشاره به تأمین اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۰ برای این پروژه گفت: امسال منابع خوبی برای موزه دفاع مقدس خراسان رضوی جذب شد و پارکینگ مجموعه در انتهای خیابان شهید خلیلی در سوم خرداد به بهره برداری می‌رسد و محوطه سازی مرکز فرهنگی هم طبق وعده‌ای که شهرداری داده است تا شهریور افتتاح خواهد شد.


تلاش برای جبران عملیات عمرانی باغ موزه

وی افزود: استان برای ساخت این موزه تأخیر کرده است و اکنون باتوجه به اعتبار خوبی که جذب شده است، همه تمرکزمان روی ساخت و پایان کار عمرانی این موزه است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->