نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

هشدار آمریکا برای سفر ورزشکاران المپیکی به ژاپن

  • کد خبر: ۶۸۳۶۶
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
هشدار آمریکا برای سفر ورزشکاران المپیکی به ژاپن
دولت آمریکا به ورزشکاران درباره سفر به ژاپن در بحران کرونا هشدار داد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه با اشاره به سطح بسیار بالای کووید ۱۹ در ژاپن در کمتر از دو ماه قبل از آغاز بازی‌های المپیک، در مورد همه سفرها به ژاپن هشدار داد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در وب سایت خود، نوشت: به دلیل وضعیت فعلی در ژاپن، حتی مسافران کاملاً واکسینه شده ممکن است در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار بگیرند، بنابراین باید همه از سفر به ژاپن خودداری کنند.

این مرکز همچنین توصیه کرده افراد قبل از سفر به ژاپن حتما واکسینه شوند.

با توجه به وضعیت اضطراری در توکیو و سایر استان‌ها تا آخر ماه جاری میلادی، دولت ژاپن آخر این هفته تصمیم می‌گیرد که این شرایط را تا یک ماه آینده تمدید کند یا خیر.

در مورد اینکه آیا بازی‌ها می‌توانند در شرایط اضطراری برگزار شوند، پاسخ مقامات کمیته بین‌المللی المپیک مثبت بوده است. این در حالی است که مقامات سیاسی آمریکا در خصوص تمدید وضعیت اضطراری و ادامه بازی‌‌ها شک و تردید دارند.

یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن روز دوشنبه در دیدار با مقامات ارشد حزب حاکم لیبرال دموکرات گفت که ما نظرات کارشناسان را می شنویم و تصمیم می‌گیریم. زودتر از آخر هفته تصمیم‌گیری خواهیم کرد که در کجا و چه مدت باید این شرایط را داشته باشیم.

موج جدید شیوع ویروس کرونا در ژاپن تمرینات تیم ملی آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است. تمرینات تیم دوومیدانی این کشور پیش از المپیک به دلیل نگرانی از کووید ۱۹، در ژاپن لغو شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->