لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس
سرخط خبرها

باشگاه استقلال دوباره علیه کمیته انضباطی بیانیه صادر کرد

  • کد خبر: ۶۸۵۵۱
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
باشگاه استقلال دوباره علیه کمیته انضباطی بیانیه صادر کرد
کشمکش‌ها میان باشگاه استقلال و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد و باشگاه استقلال در تازه‌ترین واکنش خود به صحبت‌های حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد درزمان مقرر از پیکان شکایت کرده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز. باشگاه استقلال مدعی است بلافاصله بعد از بازی با پیکان شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارجاع داده است. باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های اخیر حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای چند بندی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. در متن بیانیه باشگاه استقلال می‌خوانیم:

۱: باشگاه استقلال بلافاصله بعد از بازی این تیم برابر پیکان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کرد که اسناد این نامه موجود است.

۲:بعد از شکایت باشگاه استقلال، دپارتمان داوری در نامه‌ای رسمی که اعلام کرد تخلفی انجام نشده و شکایت باشگاه استقلال وارد نیست.

۳: باشگاه استقلال بعد از اعلام رای بازی سایپا و پیکان، مجددا شکایت خود را پیگیری کرد. در تماس حسن‌زاده با احمد مددی مدیرعامل استقلال، رئیس کمیته انضباطی صراحتا به مدیرعامل استقلال اعلام کرد که ماهیت بازی پیکان و سایپا با بازی استقلال و پیکان متفاوت است و قطعا استقلال در این پرونده پیروز نمی‌شود!

۴: با این همه پیگیری‌های باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد و مسئولان حقوقی باشگاه استقلال به دنبال احقاق حقوق هواداران خود هستند.

با توجه به بیانیه باشگاه استقلال باید منتظر واکنش دوباره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشیم. البته روشن است که نوع تخلفی که در بازی سایپا و پیکان شد با آنچه در بازی استقلال و پیکان رخ داده متفاوت است وبعید به نظر می‌رسد که تنها به دلیل رعایت نشدن ترتیب تعویض‌ها باشگاه استقلال در بازی با پیکان برنده اعلام شود. چند روز قبل مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال نیز پیرامون این ماجرا اظهاراتی انجام داده بود وپیرو آن نیز اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مطالبی را علیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زبان آوردند. بدون شک ادامه این فضا بیش از همه به ضرر خود باشگاه استقلال است و تصمیم گیران دراین باشگاه باید، از ایجاد جو ملتهب دراین باشگاه خودداری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->