علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد

  • کد خبر: ۶۸۹۹۷
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد
جانشین فرمانده انتظامی استان از عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی مشهد برای کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم قربان‌زاده با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به اهمیت ماموریت مقابله با استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال که خسارت و صدماتی به شبکه برق شهری وارد می‌کند، دستورات لازم صادر و تیم‌های پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: تیم‌های پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات گسترده اطلاعاتی ۴ ساختمان در حاشیه شهر مشهد که استخراج ارز دیجیتال در آن صورت می‌گرفت را با همکاری کارشناسان شرکت برق و صمت مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به طور ضربتی این محل‌ها که در حاشیه شمالی و شرقی مشهد بود را پاک‌سازی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی در این عملیات ۱۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف و پرونده را برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، قربان‌زاده گفت: تیم‌های کلانتری خواجه‌ربیع و ماموران انتظامی بخش رضویه نیز در این عملیات گسترده با شناسایی و پاکسازی دو ساختمان ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند و با دستورات تخصصی مقام قضایی اقدامات قانونی در این رابطه به عمل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تشکر از همکاری شهروندان با پلیس تاکید کرد: تامین نظم و امنیت و دفاع از حقوق مردم تکلیف خطیر پلیس خدمتگزار است و خوشبختانه در استان خراسان رضوی به پشتوانه همکاری سرمایه‌های اجتماعی شاهد ارتقاء نظم و امنیت هستیم.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->