پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی
سرخط خبرها

پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۱۱ خرداد

  • کد خبر: ۶۹۱۰۵
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۱۱ خرداد
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار در هفته جاری با توجه به افت‌هایی که در هفته‌های گذشته تجربه کرده بود روند بهتری را داشته است. از دلایلی هم که ارزش معاملات روند رو به رشدی را تجربه کرده و در روز گذشته به پنج هزار میلیارد تومان رسید، خروج ۷۵۰ میلیارد از صندوق‌های با درآمد ثابت و احتمال ورود آن به بازار سرمایه بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه عمده نماد‌های شاخص‌ساز معاملات روان و متعادلی را داشتند و در نهایت شاخص کل در کانال یک میلیون و ۱۴۵ هزار واحد بسته شد و ارزش معاملات هم به چهار هزار میلیارد تومان رسید.

مهدی ساسانی، کارشناس بازار سرمایه  درباره تحلیل بازار گفت: بازار در هفته جاری با توجه به افت‌هایی که در هفته‌های گذشته داشت، روند بهتری را داشته و یکی از دلایلی هم که ارزش معاملات و روند صعودی را داشته خروج ۷۵۰ میلیارد از صندوق‌های با درآمد ثابت و احتمال ورود آن به بازار سرمایه بوده است.

این کارشناس بازار در خصوص شرایط ماندگاری تعادل در بازار گفت: اگر در روز‌های پیش رو نماد‌ها در کف‌های قیمتی که الان دارند ثابت شوند، بازار در هفته آینده متعادل‌تر شده و روند صعودی آن تثبیت می‌شود. وی افزود: برای هفته جاری پیش‌بینی می‌کنم با توجه به عرضه‌های بالا در بازار روند متعادل باشد، اما صعود قاطعی نداریم و البته به دلیل سیگنال‌های مثبت ریزش شدیدی را هم نخواهیم داشت.

ساسانی همچنین درباره گروه‌هایی که در بازار می‌توانند روند صعودی داشته باشند گفت: گروه‌هایی که شاخص کل با آن‌ها افت کرد در حال حاضر می‌توانند در روند صعودی بازار و رشد دوباره شاخص کل کمک کنند مثل گروه بانکی‌ها، فلزات اساسی و معدنی‌ها که با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی و سیگنال‌های مثبت روند قابل قبولی را طی کنند.

 

منبع: تجارت نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->