پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد
سرخط خبرها

برومند: نه هیات مدیره کاری می‌کند، نه مدیرعامل استقلال

  • کد خبر: ۶۹۹۰۱
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
برومند: نه هیات مدیره کاری می‌کند، نه مدیرعامل استقلال
پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال از بی تفاوتی مدیران این باشگاه به شدت گله می‌کند و بر این باور است که با این فرمان نمی‌شود امیدی به آینده داشت.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال در نقد اتفافاتی که این روزها در باشگاه استقلال رخ می‌دهد، این جملات را به زبان آورده است:« می‌دانم که بین هیأت مدیره و مدیرعامل استقلال اختلاف شدیدی وجود دارد و همین مشکلات می‌تواند ضربه بزرگی به تیم بزند. نمی‌دانم چرا در این میان فکری به حال هوادار نمی‌کنند. این مردم تمام دلخوشی‌شان به فوتبال است آنوقت آقایان کوچکترین توجهی به دلخوشی هوادار ندارند این را خطاب به مسئولان می‌گویم که به خدا زشت است تیم‌ها اینطور بدهکارند و اینطور آبروریزی می‌شود.» برومند ادامه داد:« مکافات پرونده استراماچونی هم مانده است. مدیران قبلی کارهایی کرده‌اند که استقلال همچنان باید تاوان بدهد. به نظر می‌رسد با اختلافاتی که وجود دارد و میزان بدهی که استقلال دارد راهی برای مواجهه با این مشکلات هم وجود ندارد! هیچ‌کس به فکر باشگاه استقلال نیست. آن از افراد هیأت مدیره و آن هم از مددی که یک آدم بیکار است و هیچ کاری برای استقلال نمی‌کند باز هم می‌گویم بیچاره هواداری که دلخوش به این تیم است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->