معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

راه‌های شکایت اینترنتی از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل

  • کد خبر: ۷۰۵۷۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
راه‌های شکایت اینترنتی از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل
اگر می‌خواهید بدون مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات تعمیرکاران تلفن همراه به صورت اینترنتی شکایتتان را به واحد مربوطه ارسال کنید اینجا راه‌های این کار را برایتان گفته‌ایم.

شهرآرانیوز - با رشد عجیب نرخ ارز و نجومی‌شدن قیمت گوشی خیلی‌ها ترجیح می‌دهند در صورت خراب‌شدن گوشی‌شان، قید خرید موبایل جدید را بزنند و همان گوشی خراب را تعمیر کنند. با افزایش مراجعه مردم به تعمیرکاران موبایل مشکلات و چالش‌های ارتباط مشتری و تعمیرکار هم زیاد می‌شود. گاه ممکن است به‌جای رفع مشکل موبایل، آسیب دیگری به تلفن همراه وارد شود و یا حتی درگیری‌های دیگری اتفاق بیفتد.

«اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی» وظیفه رسیدگی به شکایت از تعمیرکاران تلفن همراه و گارانتی شرکتی را عهده‌دار است که خدمات اکثر آن‌ها به صورت حضوری است. اما در مشهد و تهران شاکیان می‌توانند با ثبت آنلاین شکایت، آن را به اتحادیه بفرستند تا به شکایتشان رسیدگی شود.

فهرست تعمیرکاران مجاز تلفن همراه در مشهد و تهران

با توجه به گرانی گوشی و قطعات آن، توصیه ابتدایی این است که برای تعمیر موبایل به واحد‌های صنفی دارای مجوز مراجعه کنید، زیرا پیگیری و شکایت از تعمیرکاران غیرمجاز کاری سخت و گاهی ناشدنی است.

 

می‌توانید با مراجعه به وبسایت اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران، از بخش «جوازداران اتحادیه» با انتخاب «رسته» و «منطقه»، تعمیرکاران دارای مجوز در نزدیکی خود را بیابید یا با جستجوی عنوان و آدرس واحد صنفی، از مجوزدار بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

راه‌های شکایت اینترنتی از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل

 

در مشهد هم می‌توانید با مراجع به سایت اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی فهرست تعمیرکاران مجاز تلفن همراه این شهر را مشاهده کنید.

 

نحوه شکایت از تعمیرکاران تلفن همراه در مشهد

 

راه‌های شکایت اینترنتی از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل

 

در سایت اتحادیه اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد فرمی برای ثبت شکایت قرار داده شده ولی پست الکترونیکی‌ای برای ارسال آن وجود ندارد! پس اگر با مراجعه به سایت اتحادیه و بعد از دانلود فرم شکایت و پر کردن آن برای ارسال به پست الکترونیکی اتحادیه مشکل داشتید، بعد از دانلود فرم شکایت از اینجا آن را به شماره واتساپ 09036727572 ارسال کنید تا به شکایتتان رسیدگی شود. 

 

نحوه شکایت از تعمیرکاران تلفن همراه در تهران

به نقل از دیجیاتو، ساکنین تهران برای شکایت تعمیرات تلفن همراه و گارانتی شرکتی که به خدمات خود پایبند نیست، می‌توانند به سایت اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران مراجعه کنند. بهتر است یادآوری کنیم ثبت شکایت فقط برای واحد‌های صنفی شهرستان تهران است که از اتحادیه جواز رسمی داشته و شامل شمیرانات و شهر ری نمی‌شود. همچنین در رابطه با خرید و فروش گوشی دست دوم امکان رسیدگی به شکایت وجود ندارد.

در ابتدا بایستی مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، تلفن ثابت و آدرس خود را وارد کنید.

راه‌های شکایت اینترنتی از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل

سپس نوبت به وارد کردن اطلاعات گوشی که نسبت به تعمیر آن شکایت دارید، می‌رسد. برند دستگاه خود را می‌توانید از لیست انتخاب و مدل و رنگ آن را وارد کنید. در ادامه بایستی IMEI گوشی خود را وارد کنید. برای یافتن آن می‌توانید کد #​۰۶#* در موبایل خود شماره‌گیری کنید یا از IMEI نوشته شده روی جعبه آن استفاده کنید.

راه‌های شکایت اینترنتی از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل

مرحله بعد به وارد کردن مشخصات متشاکی اختصاص دارد که بایستی نام، تلفن تماس و آدرس واحد صنفی یا شرکت گارانتی که از آن شکایت دارید را وارد کنید. سپس تاریخ مراجعه به واحد صنفی را مشخص کرده و توضیحاتی درباره مشکل به وجود آمده برای گوشی و دلیل شکایت ذکر کنید.

راه‌های شکایت اینترنتی از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل

در انتها نوبت به بارگذاری مدارک می‌رسد و از شما خواسته شده تا عکس کارت ملی، عکس دستگاه تلفن همراه و یا ایراد ظاهری مورد شکایت، قبض رسید یا فاکتور، عکس از جعبه دستگاه قسمت برچسب شناسه‌ها (IMEI) و سایر مدارک مرتبط را بارگذاری کنید.

راه‌های شکایت اینترنتی از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل

در انتها با اطمینان یافتن از صحت اطلاعات وارده، گزینه ارسال را بزنید تا شکایت شما ثبت و پیام «از تماس شما متشکریم! همکاران ما در اتحادیه به زودی با شما تماس می‌گیرند» نمایش داده شود.

راه‌های شکایت اینترنتی از شرکت‌های گارانتی یا تعمیرکاران موبایل

مسئول مربوطه در اتحادیه با بررسی شکایت و مدارک ارسال شده، برای ادامه فرآیند با شما تماس برقرار خواهند کرد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->