آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد
سرخط خبرها

فردای باشکوه برای ایران‌زمین

  • کد خبر: ۷۰۹۰۶
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
فردای باشکوه برای ایران‌زمین
فردا مشهد مانند دیگر مناطق کشور مان صحنه حضور ماندگار مردم برای رأی به اقتدار و آبادانی کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فردا شروع دوباره رأی به تمام توانمندی‌های نظام پرافتخاری است که انتخابات آزاد را از پرتو قدرت تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده است؛ نظامی که به‌تن‌هایی در مقابل تمام ناملایمات ایستاد، جنگ تحمیلی را با دفاعی مقدس به پیروزی منتهی کرد، تحریم‌های استخوان‌خردکن را پشت سر گذاشت، به دانش هسته‌ای رسید و حالا یکی از شش کشور تولیدکننده واکسن کروناست. همه این‌ها گواه ایستادگی تمام‌عیار مردم این‌آب‌وخاک در مقابل ناملایماتی بی‌مانند است.

 

طی هفته‌های گذشته حجم تهدیدها، ابراز دشمنی‌ها و تلاش برای القای یأس و ناامیدی برای شرکت نکردن مردم در انتخابات در مقایسه با انتخابات گذشته، به‌نحو بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. اکنون که دشمن به هیچ‌طریقی نمی‌تواند مانع برگزاری انتخابات شود، تلاش بی‌سابقه‌ای را برای مشارکت حداقلی آغاز کرده است تا در کنار تخریب‌های این‌ایام، پس از انتخابات نیز بر موج مشارکت حداقلی مردم سوار شود. همه ما با علم به اینکه باید در مقابل دشمنان نمایش قدرتمندی از ایران و مردم همیشه‌درصحنه‌اش داشته باشیم، فردا با عزمی دیدنی برای حضور، به پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.


در همین‌راستا گروه‌ها و چهره‌های متعدد سیاسی استان و مشهد، ضمن تشویق به حضور حداکثری در انتخابات، خواستار دقت و گزینش چهره‌های توانمند و متخصص برای انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورای شهر شده‌اند.


آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد ضمن تأکید بر مشارکت عموم مردم در انتخابات پیش رو گفت: شما به‌عنوان صاحب یک رأی، اگر شرکت نکردنتان موجب شود که سرنوشت انتخابات به‌طرف لطمه‌دیدن نظام، تضعیف یا ضربه خوردن نظام تمام شود، به فرموده امام بزرگوار مسئول هستید؛ یعنی مسئول در برابر تمام هزینه‌هایی که از اول پیدایش نهضت امام (ره) برای این انقلاب و نظام ایجاد شده است.


استاندار خراسان‌رضوی نیز با صدور پیامی دراین‌باره، مردم شریف استان را برای شرکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کرد. در بخشی از پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: انتخابات به‌عنوان شاخصه مردم‌سالاری، از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که همواره ملت شریف ایران با حضور در صحنه انتخابات، ضمن بی‌اثر کردن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان این‌مرزوبوم، سرنوشت سیاسی کشور عزیزمان را رقم زده‌اند.


در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای انتخابات پیش‌رو نیز آمده است: مردم همچنان که تمام مقاطع حساس در عرصه‌های گوناگون حضور حماسی و تاریخ‌ساز داشته‌اند، بار دیگر با همان بصیرت، فهم و رشادت، وظیفه شناسی و احساس تکلیف‌دینی، انقلابی و ملی، در انتخابات پرشور ۲۸ خرداد شرکت کنند.


جمعی از علمای شیعه و اهل سنت تایباد در خراسان‌رضوی هم در همین راستا با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که از همه کسانی که دل در گرو عزت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی دارند می‌خواهند با یاس و نامیدی مبارزه کنند و با شرکت گسترده، فعال، انسانی و انقلابی خود در این رویداد بین‌المللی شرکت کرده و بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و اعلام کنند خط سازش با استکبار و ظالمان، خط ذلت و خفت است.

 

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و ا نجمن‌های فرهنگی هنری استان، جبهه پیروان خط امام و رهبری، حزب اتحاد ملت در خراسان‌رضوی، علمای شیعه و اهل سنت تایباد، استادان بسیجی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، بسیج مداحان خراسان‌رضوی، قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش جمهوری اسلامی و برخی دستگاه‌ها و نهاد‌های دیگر از مردم همیشه‌درصحنه استان و مشهد خواستند تا حضوری تمام‌عیار در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->