سرخط خبرها

علی قوی‌تن، سینماگر خراسانی: برای «دشت سبز» دنبال بازیگر ستاره نیستم

  • کد خبر: ۷۱۱۲۳
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
علی قوی‌تن، سینماگر خراسانی: برای «دشت سبز» دنبال بازیگر ستاره نیستم
علی قوی‌تن، سینماگر خراسانی، اعلام کرد که برای جدیدترین پروژه خود به نام «دشت سبز» دنبال بازیگر ستاره نیست. به گزارش خبرگزاری صبا، قوی‌تن درباره پروژه‌اش گفت: داستان «دشت سبز» روایت دلتنگی‌هاست و گم شدن انسان در میانه گمشده‌های خود و آثار ویران‌کننده ویروس کرونا در زندگی امروزی آدم‌ها و آدمی که دلش برای دیدن چند بچه تنگ شده است.

شهرآرانیوز - علی قوی‌تن، سینماگر خراسانی، اعلام کرد که برای جدیدترین پروژه خود به نام «دشت سبز» دنبال بازیگر ستاره نیست. به گزارش خبرگزاری صبا، قوی‌تن درباره پروژه‌اش گفت: داستان «دشت سبز» روایت دلتنگی‌هاست و گم شدن انسان در میانه گمشده‌های خود و آثار ویران‌کننده ویروس کرونا در زندگی امروزی آدم‌ها و آدمی که دلش برای دیدن چند بچه تنگ شده است. او خاطرنشان کرد: اکنون مشغول مهیا کردن مقدمات پیش‌تولید «دشت سبز» هستیم و تا این لحظه با بازیگری برای این کار صحبت نشده است، چون من خیلی به دنبال بازیگر ستاره برای بازی در فیلم‌هایم نیستم و باید به دنبال لوکیشن‌هایی که برای فیلم مناسب است و مقدمات آن باشیم.

 

کارگردان «دشت سبز» درباره زمان شروع تولید این پروژه نیز بیان کرد: ما اکنون در ابتدای مرحله پیش‌تولید قرار داریم و مشغول بررسی لوکیشن‌های موردنظر برای این کار هستیم. قرار نیست اتفاقات این فیلم در نزدیکی تهران رخ دهد و به نوعی باید در شهر‌های دوری مانند کرمان قصه پیش رود. قوی‌تن، در پایان درباره اثر خود به نام «آرزوی زیبا» بیان کرد: آماده‌سازی نسخه بین‌المللی این فیلم به پایان رسیده است و درحال ارسال آن به جشنواره‌های خارجی هستیم.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->